مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج:

دشمن به دنبال خاموش کردن تفکرامام (ره) است

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمن به دنبال خاموش کردن تفکرامام (ره)است،گفت: جوانان و آینده سازان انقلاب، حافظ ورهروان این مکتب متعالی هستند.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۸۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان ادویی،راهیان نور و گردشگری بسیج در  نشست صمیمی با سربازان وظیفه این سازمان، ضمن گرامیداشت یا و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد: از مهمترین دستاوردهای  انقلاب اسلامی، استقلال و اقتدارهمراه با ایمان و توکل به خداوند متعال است که غیر قابل قیاس با سایر انقلاب ها و حکومت ها است.
 
وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی به یک موضوع خاص محدود نمی شود و در عرصه های  مختلف چشمگیر و مثال زدنی است تاکید و در مواردی سوء مدیریت هایی دیده می شود که این مورد نباید سبب نادیده گرفتن دستاوردهای عظیم جوانان این مرزو بوم که شبانه روز در راستای اعتلای نظام و انقلاب قدم بر می دارند،بشود.
 
سردار سلیمانی با اشاره به حمایت های غرب از حکومت ایران در ادوار قبل از انقلاب افزود: حمایت های غرب در دوران پلهوی از ایران، به سبب تامین منافع آنها در خاورمیانه بود.
 
رئیس سازمان اردویی ،راهیان نور و گردشگری بسیج در ادامه با اشاره به لایحه کاپیتالاسیون(لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی )، آن را سندی تجویز شده از سوی غرب دانست و بیان داشت: بصیرت امام(ره) پشتوانه مردمی مخالفت با این لایحه که نتیجه جزء تضعیف حقوق شهروندی و عدم شکل گیری نبوغ  جوانان ایرانی به همراه داشت را شکل داد.
 
وی پیرامون پیشرفت های ظاهری و مقطعی بعضی از کشورهای منطقه  یادآور شد: این پیشرفت ها و تجهیزات مصنوع صنایع کشور های غربی ومتکی به دانش آن کشورها است.
 
سردار سلیمانی در پایان با بیان اینکه دشمن به دنبال خاموش کردن تفکرامام (ره) است،اظهار داشت: جوانان و آینده سازان انقلاب، حافظ ورهروان این مکتب متعالی هستند.

ارسال نظرات