پرویز سروری گفت: انقلابی‌گری بزرگترین دغدغه رهبر معظم انقلاب به خصوص در دو سال گذشته بوده است؛ دغدغه بزرگی که بسیاری از رهبران نهضت‌ها با آن مواجه هستند، تلاش بر حفظ ارزش‌ها است.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۱۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ پرویز سروری عضو شورای شهر تهران و دبیر کل جمعیت رهپویان  عصر روز گذشته در جمع نماز گزاران و بسیجیان مسجد ثارالله به سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدا اظهار داشت : انقلابی‌گری بزرگترین دغدغه رهبر معظم انقلاب به خصوص در دو سال گذشته بوده است.

وی در ادامه افزود: دغدغه بزرگی که بسیاری از رهبران نهضت‌ها با آن مواجه هستند، تلاش بر حفظ ارزش‌ها و مبانی نهضت است که امام خمینی (ره) با ایجاد فضای انتخاباتی در جامعه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این هدف دست یافتند و همواره بر نهضتی اداره شدن نظام تاکید داشتند.

سروری گفت: یکی از مبانی راهبردی در نظام که امام خمینی (ره) از آن حمایت کردند، مشارکت مردم در همه عرصه های تاثیرگذار جامعه در جهت رشد و تقویت جامع بود.

 دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب بیان داشت: امام خمینی(ره) با تئوری دفاع مردمی، مسئله حفظ تمامیت ارضی کشور و بقای نظام را تثبیت کردند.

وی تاکید کرد: در زمان کنونی نیز لازم است بدانیم، اقتصاد مقاومتی و مردمی با کمک گرفتن از بیگانگان حاصل نخواهد شد.

سروری گفت: بر اساس تئوری پردازی رهبر بزرگ انقلاب، لازم است چرخ اقتصاد کشور به دست مردم داده شود و با مدیریت جهادی و تئوری برتر، زمینه‌های تولید داخلی و مبارزه با واردات در حد معقول و ایجاد اشتغال برای جوانان و توزیع ثروت در بین اقشار مختلف که توانایی کارآفرینی مناسب را دارند، اقتصاد مقاومتی را به سرانجام رسانیم.

وی تاکید کرد: امروزه مردم سالاری دینی به عنوان یک مدل مترقی در بین مردم دنیا جا باز کرده و آمریکا برای مبارزه با این مدل مترقی جمهوری اسلامی ایران سعی می کند تا با ایجاد پدیده‌هایی همچون داعش در منطقه، اسلام را به یک مدل وحشتناک تبدیل کرده و مسلمانان را به عنوان تروریست به معرفی کند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت: با مدل جمهوری اسلامی ایران که همواره بر تقریب مذاهب تاکید دارد مهر و محبت و علاقه و با مدل غربی، جنگ و خونریزی ایجاد می‌شود. 

وی با تاکید بر بحث وحدت در جامعه، گفت: در داخل کشور نیز نباید اجازه دهیم تا برخی افراد با سودجویی از عواطف مردم، سبب ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه شوند، همانطور که برخی افراد با ادعای تقلب در انتخابات دوره‌های گذشته سعی در ایجاد تفرقه داشتند.

سروری با تاکید بر بیانات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص تفکر انقلابی، خاطرنشان کرد: تفکر انقلابی طبق بیانات رهبر به معنای تفکر افراطی و بدون تفکر نیست، بلکه بر پایه عقلانیت، معنویت، استدلال و حرکت در محور فطرت انسان‌ها است.

ارسال نظرات