خبرهای داغ:
به همت انجمن بین المللی نخبگان کارآفرین با همکاری بسیج اساتید دانشگاه قم؛
اولین سمینار تخصصی مدیریت کسب و کار و آشنایی با دانش نوین DBA به همت انجمن بین المللی نخبگان کارآفرین و بسیج اساتید دانشگاه قم، روز پنج شنبه 21 بهن ماه، ساعت 16-14 در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۵۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
اولین سمینار تخصصی مدیریت کسب و کار دانشجویی برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نسرین نجفی مدیرعامل انجمن بین المللی نخبگان کارآفرین، گفت: انجمن بین المللی نخبگان کارآفرین تیمی متشکل از افراد نخبه رشته روانشناسی است که به عنوان شاخه ای از موسسه اندیشه ملل فعالیت های خود را شروع کرده است.

نسرین نجفی هدف اصلی این سمینار را این گونه بیان کرد: پس از انجام تحقیقات شش ماهه و بررسی های سی ار ام از طریق توزیع فرم هایی در دانشگاه ها ، به این نتیجه رسیدیم که یکی از مشکلات مهم دانشجویان عدم توانایی برای کسب درآمد است،که پس از اتمام دوره ۴ ساله لیسانس بامشکل عدم اشتغال روبه رو می شوند.

وی با اشاره به آسیب شناسی مشکل کسب درآمد دانشجویان گفت:قراربراین شد که با ارائه ۱۰ تکنیک دانشجویان با روش ایجاد کسب و کار آشنا شوند.

نجفی گفت: پس از مطرح کردن موضوع سمینار با نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی ( دکتر علی لاریجانی، دکتراحمد امیرآبادی فراهانی و جحت الاسلام مجتبی ذوالنور) ، با معرفی نامه  حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور، تعاملات موفقیت امیزی با بسیج اساتید دانشگاه قم برای برگزاری این سمینار انجام شد.

وی در ادامه برای اطلاع رسانی جهت شرکت دانشجویان در این همایش اذعان داشت : برای برگزاری سمینار بنر و پوستر در اختیار دانشگاه ها قرار گرفت.

فعال عرصه کسب و کار در باره مدرس سمیناربیان کرد: مدرس سمینار دکتر زندیه که استاد با تجربه ۱۵ سال مشاوره در زمینه کسب و کار که دانش آموخته و دکتری در رشته های مدیریت MBA ،DBA متالوژی و شیمی ، دانش آموخته فیزیک و روانشناسی، دارنده گواهینامه تخصصی و مدرس اصول و فنون مذاکره و مدرس تخصصی ایناگرام است، خواهد بود.

مدیر عامل انجمن بین المللی نخبگان جوان به محور های سمینار اشاره کرد و گفت : این سمینار در بخش های ۱- شناخت تیپولوژی افراد جهت ورود به بازار کسب و کار حرفه ای ۲- تجارت در عرصه بین الملل،معرفی فرصت های شغلی در جهان ۳- سرمایه گذاری و کسب درآمد در امور پزشکی و رشد مالی ۴- چگونگی تولید و صادرات در زمان رکود و رشد مالی در صنعت ۵- راهکارهای درآمدی و رشد مالی در صنعت ۶ – کسب درآمد از پژوهش های نوین و تحقیقات، برگزار می شود.

نجفی با اشاره به اهمیت آشنایی از شخصیت خود برای موفقیت در کسب و کار بیان کرد: گاهی اوقات افراد کاری را شروع می کنند، که هیچ گونه هماهنگی با شخصیت و روحیاتشان نداشته و با شکست روبه رو می شوند، به عنوان مثال هر کس نمی تواند یک مدیر موفق باشد وصاحب یک کسب و کار آزاد باشدو بالعکس هر کس هم نمی تواند شغل دولتی داشته باشد.وی در ادامه افزود: به همین خاطردر این سمینار در مرحله اول به دانشجویان آموزش داده می شود که چگونه با شخصیت حود آشنا شوند.

فعال در حوزه کارآفرینی  با اشاره به مباحثی که قرار است در سمینار آموزش داده شود گفت: تکنیک های ارائه شده در سمینار به دانشجویان این امکان را می دهد تا با هر تخصص و میزان دانش، ذهن خود را متوجه خلا ها ،نیازها ، شکاف ها و کمبود های بازار کنند و بر اساس این تکنیک ها، بهترین راه برای مدیریت بهتر و قوی تر در ایجاد و توسعه کسب و کار خود پیدا کرده و سهم خود را در بازار افزایش دهند.

وی در ادامه گفت: همچنین دانشجویان می آموزند که چگونه در کسب و کار خود در بازار رقابتی اولین و بهترین باشند و در مجموع   با دانش DBA&MBA آشنا می شوند.

نجفی در پایان تاکید کرد: این سمینار یک شروع است و پس از پایان سمینار دانشجویان شرکت کننده در سمینار با انجمن در ارتباط هستند، تا بعد از اتمام یک دوره ۴ ساله دوران دانشجویی بامعضل بیکاری مواجه نباشند، صاحب یک سرمایه شده باشند و بتوانند با توجه به رشته تحصیلی خود صاحب یک کسب و کار شوند.

شایان ذکر است، شرکت کنندگان در این سمیناراز ۷۵ درصد تخفیف بهره مند می شوند و برای ثبت نام ۲۵ هزارتومان پرداخت می کنند. علاقه مندان برای شرکت در این سمینار با شماره ۰۹۱۹۳۵۰۱۸۶۶ تماس حاصل فرمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها