فرمانده سپاه کلیبر در اجتماع بزرگ بسیجیان کلیبر با اشاره به اینکه انقلابی گری باید به گفتمان رایج جامعه تبدیل شود، گفت: انقلابی بودن زمانی خوب و تاثیرگذار است که تداوم داشته باشد و هیچ وقت مسیر اصلی خود را گم نکند.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۷۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) به عنوان بیانگزار انقلاب مسیر حرکت و افق آینده را ترسیم کرده و اینک رهبری چراغ هدایت این مسیر را در دست گرفته خاطرنشان کرد: هر کس از این مسیر روی برگرداند و دنباله رو ولایت نباشد نمی شود او را انقلابی نامید.

وی بیان کرد: افرادی که به هر علتی وحدت ملی را خدشه دار و اشرافی گری را ترویج می کنند، کسانی که به دنبال رابطه با استکبار جهانی هستند، مسلما از قافله انقلاب باز مانده اند و باید تغییر جهت داده خود را به کاروان انقلاب برساند والا مورد غضب مردم قرار خواهند گرفت.

حاتمی افزود: برخی ها دوقطبی بودن جامعه را مطرح می کنند در حالی که تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر این است که ما جامعه دوقطبی نداریم و اگر چنین چیزی است دو قطبی انقلابی و غیر انقلابی است بنابراین هر کس خود را از کاروان انقلاب جدا کند در مسیر غیر انقلابی قرار گرفته و در هیچکدام از جناح های سیاسی کشور جایی ندارد.

ارسال نظرات