صبح روز سه شنبه نوزدهم بهمن ماه در مراسمی ضمن تودیع سرکارخانم دهقان فرمانده سابق حوزه 114 حضرت محدثه، فرمانده جدید این حوزه سرکار خانم شریفیان با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۷۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، صبح روز سه شنبه  نوزدهم بهمن ماه در مراسمی ضمن تودیع سرکارخانم دهقان فرمانده سابق حوزه 114 حضرت محدثه(س)، فرمانده جدید این حوزه سرکار خانم شریفیان با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان معرفی شد.

تودیع فرمانده سابق حوزه 114 حضرت محدثه و معرفی فرمانده جدید

این مراسم که در حسینیه جنت الشهدای حوزه 114 برگزار شد، جانشین  فرماندهی سپاه ناحیه امام حسین سرگردحاجی محمدی به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی ضمن تشریح وضعیت کشور در قبل انقلاب اسلامی به برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان وظایف فرماندهان حوزه های بسیج به وجه تمایزشان با سایر کرسی های مدیریتی پرداخت.

هم چنین در این مراسم تقدیرنامه های اهدایی به فرماندهی سابق این حوزه از طرف ناحیه امام حسین(ع) و سایر توسط زارع پور ریاست بازرسی فرماندهی ناحیه قرائت شد.

در ادامه دهقان فرماندهی سابق حوزه 114 حضرت محدثه به ایراد سخنرانی پرداخته و ضمن اشاره به سختی های پیش رو بعد از تحویل این سمت در حوزه، از بسیجیان مخلص این حوزه بعنوان سنگربانان اصلی در این سالها تقدیر کرد.

تودیع فرمانده سابق حوزه 114 حضرت محدثه و معرفی فرمانده جدید

با حضور فرماندهی سپاه امام حسین(ع) حکم فرماندهی به فرمانده جدید تسلیم شد و در پایان از حضور تمامی مسئولین و بسیجیان تقدیر شد.

لازم به ذکر است در این مراسم پاسدار خورشیدی فرمانده ناحیه امام حسین(ع)، پاسدار حاجی محمدی جانشین فرمانده ناحیه و باغستانی ریاست محترم کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج حضور داشتند.

ارسال نظرات