رمز موفقیت امام اعتماد به وعده خدا بود

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ملكان در جمع كاركنان سپاه اين ناحيه گفت: رمز موفقيت امام خميني(ره) اعتماد كامل به وعده هاي خداوند بود.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۹۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح اله مهدي نيا در جمع كاركنان سپاه ملكان افزود: رمز مؤفقيت و پيروزي در مبارزه با شياطين و رسيدن به سعادت ولايت پذيري است و براي اينكه بتوانيم به مقام و مرتبه ولايت پذيري برسيم بايد امام خود را بشناسيم و به ايشان معرفت پيدا كنيم و در صورت پيدا كردن معرفت در اجراي دستور امام هيچگونه شك و ترديدي نخواهيم داشت .

وي در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: وقتي آمريكا و اسرائيل نتوانستند به اهداف شوم خود در منطقه دست يابند اهرم فشاري به نام داعش را در منطقه ايجاد كردند تا كشورهاي مستقل و جبهه مقاومت اسلامي در منطقه را با مشكل مواجه كنند.

وي ادامه داد: مسلمانان منطقه بايد بيدار باشند و توطئه دشمن را بشناسند كه چرا آمريكا و اسرائيل براي خاورميانه نقشه جغرافيايي ترسيم مي كنند مگر آمريكا صاحب و مالك خاورميانه است، همگان بايد بدانند داعش ابزار صهيونيسم است و استكبار جهاني از اين طريق به دنبال غارت مخازن و چپاول منابع نفتي مسلمانان هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار