مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری یزد مطرح کرد:

توسعه اشتغال و كارآفريني مهمترین رویکرد در روستاهای کشور است

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری یزد گفت: ایجاد اشتغال و کارآفرینی و حفظ منابع اقتصادی از مهمترین رویکردها در روستاهاست و مردم باید با مشارکت و سرمایه گذاری در روستاها سهیم باشند.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۶۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری یزد در جشنواره روستایی ، عشایری و همایش شورای های روستای بخش مرکزی اظهارداشت: خودباوری یکی از بزرگترین ثمرات انقلاب است که نمونه بارز آن تخصیص شوراها و دهیاری ها به روستاها است.

محمد یارمند شوراها و دهیاری ها را نمونه ای کوچک از تصمیم گیرنده ها در روستاها نام برد و افزود: به لطف انقلاب شکوهمند اسلامی با تخصیص شوراها و دهیاری ها در واقع تصمیم گیر و قدرت از کلان به خرد رسیده است و آنها می توانند تصمیمات بزرگی را برای روستاها بگیرند.

یارمند ضمن بیان اینکه 25 دهیاری و 27 شورای اسلامی در شهرستان خاتم وجود دارد تاکید کرد: 52 قدرت تصمیم گیری در روستاها وجود دارد و مردم خودشان را در همه تصمیم گیر ها سهیم می دانند.

این مسئول تصریح کرد: ایجاد اشتغال و کارآفرینی و حفظ منابع اقتصادی از مهمترین رویکردها در روستاهاست و مردم باید با مشارکت و سرمایه گذاری در روستاها سهیم باشند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری یزد خاطر نشان کرد: اعضای شوراها و دهیاری ها در سالهای خدمتشان توفیقاتی برای مردم داشته اند که امید داریم با ایجاد و زمینه سازی و دعوت از سرمایه شاهد توسعه هر چه بیشتر روستاها باشیم.

در حاشیه این مراسم از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی نیز قدردانی شد.

ارسال نظرات