جانشین فرمانده سپاه مراغه:

هدف استکبار مقابله با بیداری اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه مراغه در جمع بسیجیان پایگاه شهدای راه آهن این شهرستان گفت: دشمن می خواهد در مقابل بیداری اسلامی ایستادگی کند برای مقابله با بیداری اسلامی استکبار جهانی در راس آنها امریکا گروه تکفیری و داعش را به وجود آورده است.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۷۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی داعش را پیاده نظام امریکا دانست و افزود: این شیطان بزرگ هرچه تونسته دشمنی و خباثت خود را بر علیه جمهوری اسلامی انجام داده است ولی نمی تواند در مقابل عزم و عزت مردم ایران اسلامی کاری انجام دهد.

وی علت حمایت از سوریه و بشار اسد را حمایت از حرمین شریفین در سوریه و حمایت های حافظ اسد در جنگ تحمیلی عنوان و بیان کرد: خدمت بزرگ دیگر بشار اسد جلوگیری از تشکیل اتحادیه عرب علیه جهان اسلام بود.

وی ادامه داد: دشمن خوب می داند که نبض خاورمیانه در دست ایران اسلامی است برای همین دنبال بهانه و راهکار می گردد تا در این منطقه برای خود جا باز کند.

جانشین سپاه مراغه افزود: ما باید گفتمان ولایت و رهبری رادر دانشگاه ها و مدارس ترویج دهیم.

وی از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه واجب وگفتمان دیگری یاد کرد و گفت: این فریضه واجب باید در جامعه اسلامی به گفتمان عمومیتبدیلشود .

ساعدی در ادامه سخنان خود به تقویت جبهه مقاومت هم اشاره و اظهار کرد: کمک به جبهه مقاومت باید در جامعه اسلامی رواج پیدا کند در غیر این صورت بایددر مرزهای کشور خودمان به مصاف دشمن برویم.

وی ابن امنیت و استقلال ایران اسلامی را به برکت شهدا و امام و رهبری ومدافعان اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد:شهدابا جان و خون خود این آسایش را به جامعه اسلامی تقدیم کرده اند،ماهم برای پشتیبانی از دین خود باید هزینه پرداخت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه مراغه از ولایت به عنوان رکن اصلی و اساسی انقلاب و شعیه یاد کرد و گفت: بسیجیان تابع ولایت هستندو به هیچ گروه و حزبی وابسته نیستند و چون دشمن هم به دنبال تضعیف جایگاه ولایت استتلاش دارد بسیج و سپاه را تخریب کند تا بدین طریق به ولایت ضربه بزند.

وی تاکید کرد: عزت ما بسیجیان همان ولایت است به همین خاطر در راه ولایت جان را هم که برای هما عزیز و گرامی است تقدیم می کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار