با حضور صفار هرندی و لاله افتخاری بررسی می شود

نشست تبیینی «روز روشنایی» در گلستان

نشست تبیینی «روز روشنایی» به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موضوع نقش زنان در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۸۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی- هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، 21 بهمن ماه ساعت 15 فرهنگسرای گلستان با حضور محمد حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و لاله افتخاری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد حوزه و دانشگاه  میزبان برگزاری نشست تبیینی «روز روشنایی» با موضوع نقش زنان در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است.

زنان در عرصه انقلابعلاوه بر اینکه شخصا در صحنه مبارزه حضور جدي و فعال داشتند و در خط مقدم مبارزه حاضر مي شدند؛ مشوق اصلي مردان و همسران خويش براي شركت در اين مبارزه نیز بودند. نقش موثر ديگر زنان تربيت فرزندان صالح براي ادامه راه و آينده نهضت اسلامي در مسیر اهداف انقلاب است كه از اهميت ويژه اي برخوردار است . حضرت امام خميني ( ره ) با تأکید بر نقش تأثیرگذار زنان در عرصه انقلاب فرمودند: «ما نهضت خودمان را مديون زنها مي دانيم ، مردها به طبع زنها در خيابانها مي ريختند ، تشويق مي كردند زنها مردان را ، خودشان در صفهاي جلو بودند ، زن همچون یک موجودي است كه مي تواند يك قدرت لايزال ، يك قدرت شيطاني را بكشد. امروز زنهاي شيردل طفل خود را به آغوش كشيده و به ميدان مسلسل و تانك دژخيمان رژيم مي روند . در كدام تاريخ چنين مردانگي و فداكاري از زنان ثبت شده است».

باتوجه به نقش حساس و تأثیرگذار زنان به صورت مستقیم و غیر مستقیمدر تحولات سیاسی، اجتماعی و حرکتی موثر بر شکل گیری انقلاب، هدایت و جهت دهی به فعالیت های انقلابی و نقش بی بدیل زنان در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی ایران فرهنگسرای گلستان درنظر دارد نشست تبیینی را به همین منظور پنجشنبه 21 بهمن ماه ساعت 15 برگزار کند.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند پنجشنبه 21 بهمن ماه ساعت 15 به فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77827730 تماس بگیرند .
ارسال نظرات
آخرین اخبار