خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه قم گفت: هدف نظام اسلامي صدور انقلاب به سراسر جهان است.
کد خبر: ۸۸۲۱۵۴۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام امیدیان در نشست نهضت روشنگری و هیأت عاشقان ولایت با موضوع نقش جوانان در تاریخ، که با همکاری حوزه حضرت خدیجه(س) سمنان در پایگاه حجاب برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله فجر و همچنین یاد و خاطره ی امام خمینی(ره) بیان کرد: در قیام امام خمینی(ره) جوانان نقش اصلی را داشتند و داوطلبانه گوش به فرمان و پشتیبان ولایت فقیه زمان خود شدند.

استاد حوزه علمیه ی قم ادامه داد: امام خمینی(ره) با بصیرت و درایتی که داشت، توانست این انقلاب را به پیروزی برساند؛ در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز امام(ره) با یک سخنرانی توانست جوانان را تا حدی به سوی جبهه جذب کند که دیگر نیازی به نیروی انسانی نداشتند.

وی ادامه داد: بنیان گذار انقلاب با خلوص نیت خود جایگاه والایی در قلوب مردم داشت و تا آخرین لحظه با وجود تهدیدات متعدد دشمنان از انقلاب و ارزش های آن دست برنداشت.

حجت الاسلام امیدیان خاطرنشان کرد: بسیجان باید امام خمینی را الگوی خود قرار دهند و تمام امور زندگی خود را برای رضای خدا انجام دهند؛ ایشان اگر در انجام کاری ذره ای تردید داشتند آن کار را انجام نمی دانند مگر آن امر در راه خدا و در راستای قرب به خداوند تعالی باشد.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف امام(ره) صادر کردن انقلاب به کشورهای اسلامی و کشور های دیگر بود؛ بنابراین ما نیز باید در این راستا تلاش کنیم و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها