کارشناسان و مشاوران وزارت راه و شهرسازی برای مکان یابی بندر خشک با حضور کارشناسان استانی در شهر مرزی اصلاندوز حضور یافتند.
کد خبر: ۸۸۲۱۵۶۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
"اکبر صمدی" فرماندار شهرستان پارس آباددر گفت و گو با خبرنگار ارس تبار گفت:بدنبال  تصویب کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان مبنی بر ایجاد بندر خشک در اصلاندوز و همچنین مصوبه اخیری که در کارگروه ویژه امور مرزی کشوری صورت گرفت، یک سری پیگیری هایی که استاندار اردبیل و حوزه سیاسی امنیتی استانداری انجام داده بودند امروز مشاورین وزارت راه و شهرسازی در منطقه حضور یافتند.

وی افزود:گزینه های مختلفی که برای ایجاد پل بین دو کشور و همچنین مناطق مستعدی که برای ایجاد و راه اندازی عملی بندر خشک می تواند باشد بازدید میدانی انجام شد.

فرماندار پارس آباد اظهار کرد:نهایتا مبنای تصمیم گیری، مطالعات فنی و کارشناسی دقیق مشاورین و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی کشور خواهد بود که ان شا ءالله نتیجه متعاقبا اعلام می شود.

به گزارش ارس تبار،عصر امروز سه شنبه مشاورین وزارت راه و شهرسازی کشور و مسئولان استانداری اردبیل و کارشناسان استان به منظور بازدید مسیر جانمایی بندرخشک به اصلاندوز سفر کرده و در بخشداری و سدمیل مغان حضور یافتند.

در این سفر فرماندار شهرستان پارس آباد،بخشدار اصلاندوز،فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس آباد و جمعی از مسئولان شهرستان مشاورین را همراهی کردند.

 

ارسال نظرات