خبرهای داغ:
مسئولین و فرماندهان سپاه ناحیه امام سجاد قزوین به مناسبت دهه فجر از خانواده شهدای شهرستان اقبالیه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۲۱۵۷۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با دهه مبارک فجر، امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده و مسؤول نمایندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و هیأت همراه بعدازظهر امروز از خانواده شهید امامعلی نظری در شهر اقبالیه دیدار کردند.

سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حاشیه این دیدار اظهار کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا وظیفه همگانی است و همه مردم باید خانواده معظم شهدا را تکریم کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک این شهیدان و مجاهدت ایثارگران همچون نگینی درخشان در جهان می‌درخشند و نور معنویت حاصل از انقلاب اسلامی و آرمان‌های رفیع امام(ره) در جهان در حال انتشار است.

حسین عدالتی شربیانی مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین هم در این دیدار گفت: شهدا حماسه‌ای آفریدند که کسی تصور آن را هم نمی‌کرد و هنوز معمای پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه‌های جهان حل نشده است، رزمندگان اسلام در جنگ تمام معادلات بشر را به هم زدند.

وی خاطر نشان کرد: برای آشنایی بیشتر مردم و به ویژه نسل جوان، باید عزت، عظمت، ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی شهیدان گرانقدر در برنامه‌های مختلف از جمله دیدار از خانواده‌های شهدا، یادواره‌های شهدا و مراسم شب خاطره رزمندگان اسلام در محافل و مجالس و مدارس و مساجد برگزار شود.

در پایان لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود و تکریم از خانواده شهید اهدا شد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها