به مناسبت دهه مبارک فجر، بسیجیان واحد پویندگان شاهد بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با خانواده شهید سلمانی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۲۱۶۱۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت دهه مبارک فجر، فرماندهی و شورای واحد بسیج دانش آموزی و مدیر دبیرستان دوره اول شاهد با خانواده شهید محمدرضا سلمانی دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام حسین ماروسی مربی نظام صالحین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهداست گفت: دیدار نسل چهارم انقلاب با خانواده شهدا در راستای تعمیق و پیوند این نسل با فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس است.

وی افزود: تلاش دشمنان در این برهه از زمان ترویج فرهنگ غرب و مادی گرایی در جامعه است و تلاش دارند تا نسل های انقلاب را از این نظام و فرهنگ ناب اسلام جدا کنند و بسیج در این راستا تلاش دارد این توطئه ها را خنثی و سدی در برابر این انحرافات ایجاد کند.

ماروسی با بیان اینکه شما خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت و نظام هستید عنوان کرد: توجه به شما خانواده شهدا، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است و نسل نوجوان و جوان ما باید شما را بشناسند و فرهنگ ناب ایثار و شهادت و سیره شهدا را بدون واسطه از شما دریافت کنند.

در این دیدار مادر شهید سلمانی با تقدیر از حضور دانش آموزان بر تداوم حرکت در مسیر شهدا تاکید و با بیانی از خاطرات این شهید دانش آموز گفت: شهید محمدرضا عاشق انقلاب و امام بود و در کنار تحصیل علم و دانش به دنبال کسب معرفت و بصیرت بود و همین سبب شد تا جذب جبهه شود و به فیض شهادت که عاشق این راه بود نائل شود و امیدواریم که بتوانیم ادامه دهنده راه این شهید باشیم.

در این دیدار هدیه ای به مادر شهید به رسم یادبود اهدا شد.

لازم به ذکراست شهید محمدرضا سلمانی متولید سال 1343 بود که در سال اسفند ماه سال 1363 به آرزویش رسید و شربت شهادت را نوشید در حالی که محصل هنرستان شهید باهنر بود و در گلزار شهدای شاهرود در کنار باران شهیدش آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها