خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: بیعت همافران با امام خمینی (ره) در 19 بهمن 1357، نقشه‌های شوم امریکا را خنثی کرد.
کد خبر: ۸۸۲۱۶۴۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در دیدار فرماندهان و کارکنان پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک، با بیان این مطلب اظهار کرد: زمانی که خبر بیعت فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی با امام راحل در روزنامه‌ها منتشر شد، شوقی در جامعه ایجاد شد و انقلابیون از این اتفاق نیرو گرفتند.

وی بیان کرد: در حالی فرماندهان و کارکنان هوانیروز ارتش به دیدار امام (ره) رفتند که امریکا نقشه می‌کشید تا با استفاده از آن‌ها دست به کشتار مردم بزند.

امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: زمانی دیدار همافران با امام راحل صورت گرفت که رژیم شاهنشاهی حکومت نظامی اعلام کرده بود و نیاز به قدرت نیروهای نظامی خود داشت اما آن‌ها با شجاعت به دیدار امام خمینی (ره) رفتند.

وی با بیان این‌که قبل از انقلاب شاه تلاش داشت تا نیروهای نظامی ما وابسته به امریکا باشند، تصریح کرد: بحمدالله امروز نیروی‌های نظامی ما در بالاترین سطح از قدرت و عزت قرار دارند و حامی کشورهای مظلوم منطقه هستند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ محسن فرقانی، فرمانده پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی آبیک با تبریک ایام‌الله دهه فجر گزارشی از دستاوردهای نیروی هوایی ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارائه کرد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها