در یادواره 16 شهید روستای رونج تربت‌جام عنوان شد؛

سنگرهای کلیدی جهان را به برکت خون شهیدان فتح می‌کنیم/ در مقابل جنگ نرم دشمن مدافع حریم خود، خانواده و جامعه باشیم

آزاده و یادگار دفاع مقدس گفت: ملت قهرمان ایران اسلامی باگذشت 38 سال از پیروزی انقلاب به دنیا ثابت کرده است که بدون سلطه و سردمداری آمریکا می‌تواند زندگی کند.
کد خبر: ۸۸۲۱۶۴۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این محفل معنوی پس از تلاوت قرآن، اجرای سرود، قرائت مقاله و وصیت‌نامه شهدا، آزاده و یادگار دفاع مقدس با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز خوشبخت هستیم که به برکت خون شهیدان و ولایتمداری مردم قهرمان ایران اسلامی آمریکا از ترس ما تا مرزهای خود عقب نشسته است.

«سید مصطفی میرشجاع» افزود: شهدا شاگرداول‌های مکتب اسلام و قرآن هستند و برای ولایت تا پای جان ایستادند و امروز بزرگداشت شهیدان یک فریضه معنوی و روح‌بخش است.

 وی تصریح کرد: وحدت و رمز موفقیت ما حاصل خون شهیدان است و اقتدار و اعتلای نظام اسلامی به پشتوانه خون شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: ملت قهرمان ایران اسلامی باگذشت 38 سال از پیروزی انقلاب به دنیا ثابت کرده است که بدون سلطه و سردمداری آمریکا می‌تواند زندگی کند.

این جانباز دفاع مقدس بیان داشت: به برکت جمهوری اسلامی ایران و خون شهیدان که امروز با مجاهدت مدافع حرم ادامه دارد سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده و پرچم اسلام را در قله‌های بلند کفر جهانی بر خواهیم افراشت.

«میرشجاع» تأکید کرد: تا مادامی‌که با حفظ وحدت و پشتیبانی از اسلام ناب و ولایت‌فقیه در مقابل کفر جهانی بایستیم دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی ابراز داشت: ما باید سبک زندگی اسلامی پیاده کنیم و عاشورایی زندگی کردن ادامه راه شهیدان است که موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.

وی در پایان با اشاره به سه ویژگی شهدا به نسل جوان توصیه کرد: مؤدب بودن، احترام به والدین و اقامه نماز اول وقت سه ویژگی شهدا بودند و جوانان با تأسی از راه و رسم شهیدان در مقابله با جنگ نرم دشمن باید مدافع حریم خود، خانواده و جامعه باشند.

گفتنی است؛ یادواره 16 شهید والامقام روستای رونج تربت‌جام با حضور امامان جمعه و جماعات،فرماندار، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، خانواده شهدا و ایثارگران، بسیجیان، همرزمان شهدا و قشرهای مختلف مردم روستاهای بالاجام و بخش مرکزی به همت حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی، بنیاد شهید وامور ایثارگران و خانواده معزز شاهد در محل مسجد این روستا باشکوه خاصی برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار