دهه فجر فرصتی است تا دلایل و چگونگی وقوع انقلاب و سیره شهدا را بررسی کنیم و بدانیم هر حکومتی که قائل به اخلاق اسلامی و شرع نباشد متلاشی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۶۵۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در مراسم نهضت روشنگری به همت حوزه حضرت معصومه(س) شهر آببر ضمن تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر خدمت ملت ایران گفت: امروزه بزرگترین حرکت انقلابی ما تعمیق معنویت در جامعه است اگر معنویت در جامعه جاری نشود موضوعات دیگری جایگزین خواهد شد.

میثم مصطفوی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در رابطه با آسیب های اجتماعی افزود: امروزه بزرگترین آسیبی که متوجه اسلام است اسلام زدایی و معنویت زدایی است بنابراین اگر معنویت از بدنه اصلی نظام که بسیج است فاصله بگیرد، یک شکل توخالی خواهد بود که دیگر ثمره ای نخواهد داشت.

وی با توجه به علت های وقوع انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملاک های غیر اخلاقی که باعث شد پیامبر گرامی اسلام مبعوث شود همان ملاک ها باعث شد که انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان تصریح کرد: امروزه اصلی ترین پایه انقلاب مقابله با آسیب های اجتماعی است چرا که انقلاب ما ماهیت معنوی و فرهنگی داشت و اکثر اعتراضات هم از این قبیل بود.

وی با اشاره به نقش و اهمیت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر فرصتی است تا دلایل و چگونگی وقوع انقلاب و سیره شهدا را بررسی کنیم و بدانیم هر حکومتی که قائل به اخلاق اسلامی و شرع نباشد متلاشی خواهد شد بنابراین حکومتی متشرع است که مردم آن متشرع و پایبند به دین باشند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با اشاره به نقش و اهمیت بسیج در جامعه گفت: آنچیزی که امروزه در بسیج نیاز است زکات علم است بنابراین وعده خدا حق است اگر مفاهیم دینی را در زندگی خودمان پیاده کنیم و این هدف را دنبال کنیم برکت شامل زندگی ها یمان خواهد شد.

گفتنی است، مراسم نهضت روشنگری امروز با حضور معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان ، کارکنان سپاه ناحیه طارم و جامعه بسیج زنان در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی شهر آببر برگزار شد.

لازم به ذکر است، اجرای سرود و نماهنگ، برگزاری مسابقه و اهدای جوائز به برگزیدگان از جمله برنامه های قابل اجرا در این مراسم بود.

ارسال نظرات