در آستانه سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بیانیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۲۱۶۶۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ،همزمان با فرا رسیدن سالروز یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن به شرح زیر است:

دهه فرخنده فجر انقلاب اسلامي ايران كه يادآور جانفشاني ملتي كه با لبيك به نداي حق جويي، عدالت طلبي و آزادي خواهي بزرگ مردي از تبار مردان خدا است، بار ديگر از راه رسيد. روزها و شب هاي الهي با رهبري خميني بت شكن و به بهاي جان هزاران شهيد دلاور، بساط طاغوتيان و كفرپرستان برچيده شد و راه اين ملت را در مسير نوراني و الهي باز كرد تا الگويي براي همه آزادگان و حق طلبان عالم باشد.

38 سال از آن روزهاي خون و حماسه مي گذرد و امروز به يُمن اين رزق الهي و به بركت ايستادگي ملت قهرمان ايران، اين انقلاب الگويي عالم گير براي همه ملتها و مستضعفاني است كه ظلم را بر نمي تابند و همت شان دست يابي به استقلال و آزادي است. انقلابي كه اكنون با گذر از فتنه‌ها و تهدیدها، راه خويش را يافته و با صلابت در مسير روشن احياي تمدن اسلامي گام بر مي دارد.

نسل جوان امروز با افتخار به راه رفته اين ملت، با فرمان پذيري از رهبر و مقتداي خود، با همه توان از امانت سنگيني كه بر دوش دارد پاسداري مي كند و با صلابت در مسير تحقق آرمانهاي انقلاب گام بر مي دارد.

اينك بر سر ياوه گويان بي منطق و سردمداران نظام كفر جهاني كه بار ديگر در شيپور تهديد مي دمند، مقتدرانه فرياد مي زنيم كه ایرانی از تهدید نمی‌ترسد و با همه وجود در راه آرمان و اعتقاد پاكش جان خويش را نثار مي كند.

اعضای جنبش دانش آموزي ايران اسلامي با اتكال به قدرت الهي و با توسل به ساحت قدسي حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) ضمن دعوت از آحاد ملت ايران به ويژه جوانان و نوجوان غيرتمند، در راهپيمايي پرشكوه 22 بهمن شركت خواهند كرد و اميدوار به ذات باريتعالي آينده اي را در انتظار مي نشينند كه طومار فتنه ها درهم پيچيده شده و پرچم حكمراني عالم در دست صاحب العصر (عجل الله تعالي فرجه الشريف) قرار گيرد.

إن تنصروالله ينصركم و يثبت اقدامكم


ارسال نظرات