به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر،بیماران مناطق محروم در بیمارستان تک تخصصی چشم پزشکی توحید سنندج مورد معالجه قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۸۲۱۶۹۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
سرهنگ قاسم کاوه مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، بیمارستان تک تخصصی چشم پزشکی شهدای مدافع حرم به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان توحید سنندج با ارائه ی خدمات تخصصی چشم پزشکی به مردم محروم منطقه در حال برپایی است.
 
 
وی گفت: در این برنامه ۳۰۰ نفر مورد ویزیت تخصصی قرار می گیرند و تعداد  ۱۰۰ نفر هم مورد عمل جراحی قرار خواهند گرفت.
 
 
وی افزود: خدمت به مردم در مناطق محروم از اهدافی است که بسیج جامعه پزشکی با افتخار در این حوزه گامهای مؤثر و ارزشمندی برداشته و منشأ خدمات دهی به مردم بوده است.
 
 
وی بیان داشت: بیمارانی که به مرکز مراجعه می‌کنند در ابتدا بینایی سنجی می‌شوند و دید چشم این افراد سنجیده می‌شود سپس به قسمت اپتومتری می‌روند، شماره عینک آنان مشخص می‌شود و در نهایت چشم پزشک این افراد را ویزیت می‌کند. 
 
 
سرهنگ کاوه ادامه داد:  اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان ادامه خواهد داشت و بیماران شناسایی شده در آینده خدمات تکمیلی را دریافت می‌کنند.
 
 
 
ارسال نظرات