خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هیچ گاه با یک لبخند دشمن اسلام، تضادها درست نمی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: هیچ گاه با یک لبخند دشمن اسلام، تضادها درست نمی شود بلکه برخی دشمنی ها ریشه در خلقت ،آزمون الهی و پروژه ای با سبقه تاریخی دارد و ما باید با عبرت گیری از تاریخ ،دشمن واقعی خود را بشناسیم وهیچ گاه گول رفتار مهربانانه او را نخوریم.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۱۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج خراسان جنوبی مراسم یادواره شهدای شهر بشرویه و بخش مرکزی شامگاه روز گذشته با حضور جمع کثیری از مسئولان استانی، شهرستانی ، مردم و خانواده های محترم شهدا در هیئت سادات الحسینی بشرویه برگزار شد.

دراین مراسم آیت الله عبادی به حکمت های بزرگ خالق هستی اشاره کردوافزود: یکی از حکمت های بزرگ خداوند ایجاد تضادها است که برخی اوقات زمینه آزمون الهی برای انسان را فراهم میکند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:  این دنیا جای رفاه و تن اسایی نیست بلکه  انسان برای شناخت و تحمل سختی های زندگی آفریده شده و عالم تضاد است که انسان را می سازد.

 

 

عبادی در ادامه گفت:این قدرت تفکر واندیشه است که انسان را از سایر موجودات متمایز ساخته است و: انسان در حوزه مادی با حیوانات شریک است ولی در مسائل ماورا ی طبیعی متفاوت است .

 

وی خاطر نشان کرد: اندیشه های ناب و پاک انسان را به سمت سعادت هدایت میکند و در برابر آن اندیشه های ناپاک به گرداب بزرگی تبدیل میشود که در مقابله با پیامبر بزرگ خداوند برمی خیزند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  داشت:هیچ گاه با یک لبخند دشمن اسلام، تضادها درست نمیشود بلکه برخی دشمنی ها ریشه در خلقت ،آزمون الهی و پروژه ای با سبقه تاریخی داردوماباید با عبرت گیری از تاریخ  ،دشمن واقعی خود را بشناسیم وهیچ گاه گول رفتار مهربانانه او را نخوریم.

 

وی در خصوص مبارزه پیامبران در طول تاریخ با مشرکان خاطر نشان کرد: مخالفت با دین اسلام از گذشته بوده ، ودر طول تاریخ پروژه  براندازی اسلام ادامه  داشته و دارد و نمیتوان این مساله مهم را نادیده گرفت و به دشمن لبخند زد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تسلط بر کشورهای اسلامی از آروزهای مشرکان بوده  و هست گفت: در این راستا نابودی قرآن و دستورات دینی به صورت تدریجی و با نفوذ و روی کار آوردن افرادی نالایق انجام میشود که باید هوشیار بود.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  توجه حضار را به وضعیت دردناک برخی کشورهای اسلامی جلب کرد و افزود: در حال حاضر در کشورهای مختلف اسلامی مثل یمن،سوریه،فلسطین و بحرین  مسلمانان گرفتار درگیری با مشرکان هستند و این روزها کشتار و از دست دادن خانواده های خود در جنگ با دشمن را شاهدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها