319 هزار و 700 نخ سيگارت قاچاق از يك دستگاه خودرو پژو 405 كشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۳۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان از كشف 319 هزار و 700 نخ سيگارت قاچاق از يك دستگاه خودرو پژو 405 خبر داد و گفت: ماموران پليس آگاهي استان در راستاي مبارزه با قاچاق و تحقق شعار سال مبارزه با قاچاقچيان را در دستور كار خود قرار داده اند.

سرهنگ علي آزادي افزود: ماموران پليس آگاهي با اشراف اطلاعاتي وعملياتي از حمل مقادير قابل توجهي سيگارت قاچاق توسط راننده يك دستگاه خودرو پژو 405 مطلع و پس از تعقيب و گريز خودرو را متوقف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه ماموران در بازرسي از خودرو متهم تعداد 319 هزارو 700 نخ سيگار قاچاق را كشف كردندگفت :متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

سرهنگ آزادي با اعلام اينكه استعمال دخانيات علاوه وارد آوردن زيان هاي اقتصادي ، سلامت افراد جامعه را به خطر مي اندازد اظهار داشت : با توجه به اينكه كشور ما از سوي استكبار مورد تحريم قرار گرفته ،اما شاهد قاچاق مواد دخاني به كشور هستيم.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر كنترل پليس بر محورهاي ورودي و خروجي شهر ها گفت : در 10 ماهه امسال علاوه بر كشف اين مقدار سيگار، 12 ميليون و 131 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق از قاچاقچيان و سودجويان كشف شده است.

ارسال نظرات