جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در گفتگو با«بسیج»:

طرح های سپاه امام رضا (ع) حول محور اقتصاد مقاومتی است/ برنامه های خوبی جهت صاردات محصولات داخلی استان داریم

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: در سال 96 برای صادرات محصولات با کیفیت تولید داخلی کشورمان، پیش‌بینی‌های بسیار خوبی شده است.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۳۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
سردار مجتبی غفورپور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، حول محور اقدامات سپاه استان در رابطه با اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: سپاه امام رضا(ع) در سال جاری در دو بخش فعالیت خودش را انجام داده است؛ یکی آماده کردن زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی در بخش اقتصاد خرد و دوم ورود به عرصه‌های تولید بخشی از اقتصاد مقاومتی که به امید خدا با بهره‌گیری از تجربیات سالهای قبل ثمرات این فعالیت‌ها در سالهای آینده بیشتر دیده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) ضمن تبریک ایام‌الله دهۀ فجر و با بیان اینکه تاکنون با بهره‌گیری از تجربیات سالهای قبل گامهای مؤثری برداشته شده است گفت: با توجه به اینکه یک معضل اصلی بخش اقتصاد مقاومتی بازار این محصولات بود، طرحهای سپاه امام رضا (ع) حول همین محور همراه با یک خوشه‌بندی و سازماندهی و ساماندهی بعضی از فعالیتهای توقیفی، برنامه ریزی شده است که در سال ۹۶ تولید‌کنندگان ما با مشکلات کمتری مواجه باشند.

وی در پاسخ به اینکه آیا سپاه امام رضا (ع) در رابطه با صادرات تولیدات داخلی کشورمان ورود پیدا کرده است یا نه؟ بیان داشت: پیش‌بینی‌هایی برای سال ۹۶ شده است که با همکاری تولیدکنندگان جهت برخورداری از یک انسجام خوب و ارائه کالاهای با کیفیت، سپاه استان هم برنامه‌های خوبی جهت صاردات محصولات داخلی کشورمان داشته باشد.

سردار غفورپور در رابطه با احداث پروژه‌های سالنهای ورزشی صالحین سپاه امام رضا (ع) در سطح استان بیان داشت: تا کنون قریب به ۲۲۰ سالن ورزشی را سپاه امام رضا (ع) در سطح استان خراسان رضوی احداث کرده است که قریب به ۱۸۰ تا بهره‌برداری شده و ۴۵ سالن دیگر هم در حال تکمیل شدن است که اوایل سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اشاره به اهمیت حضور گستردۀ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حرفهای گزاف ترامپ افزود: به فرمودۀ مقام رهبری مردم ما پاسخ ترامپ را در روز ۲۲ بهمن خواهند داد و مسلم حضور هر یک نفر ما در راهپیمایی تیری به سمت استکبار جهانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها