خدمت به گروه سالمندان، امری مهم و مقدس است و ثواب و اجرش به مراتب بیشتر از خدمت به سایر اقشار جامعه می باشد.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۴۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در حاشیه بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از هفت باغ مهربانی (مرکز نگهداری سالمندان)، به کارنامه درخشان مردم استان در زمینه مشارکت های مردمی و فعالیت های خیریه ای اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت گسترده و کارنامه درخشان مردم و خیرین استان زنجان در زمینه مشارکت‌های مردمی، امروز انتظارات و توقعات عمومی به منظور افزایش مشارکت خیرین و مردم در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه درمان بسیار بالاست.

اسداله درویش امیری افزود: متاسفانه با گذشت زمان، توجه به قشر سالمند در جامعه کمتر شده و فاصله عاطفی فرزندان با والدین روز به روز بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت به گروه سالمندان، امری مهم و مقدس است و ثواب و اجرش به مراتب بیشتر از خدمت به سایر اقشار جامعه می باشد، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 360 تشکل مردم نهاد در حوزه های مختلف در استان فعالیت می کنند که این میزان نسبت به سال 92، بیش از 85 درصد رشد داشته است.

استاندار زنجان تصریح کرد: دولت نه تنها حضور و فعالیت این تشکل ها را مانع و مزاحمی برای فعالیت های اجتماعی دستگاه های دولتی نمی داند، بلکه معتقد است دولت به کمک و وجود این مجموعه ها در سطح کشور نیازمند است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: علاوه بر دولت، تشکل ها و سازمان‌های مردم نهاد نیز باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش و اهتمام جدی داشته باشند.

ارسال نظرات