خبرهای داغ:
بسیجیان روستای آونلیق میانه با برپایی جشن انقلاب و یادواره شهدای مدافع حرم، سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۵۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یکی از جانبازان و بازماندگان دوران دفاع مقدس با اشاره به قدرت باورها و اعتقادات امام راحل(ره) و مردم در پیروزی نهایی انقلاب اسلامی و نقش امدادهای غیبی الهی، انقلاب اسلامی را دستاوردی الهی نامید.

حسین ابوالقاسم زاده با اشاره به رهبری بی بدیل و الهی امام خمینی(ره) گفت: زمانی که همه کشورهای جهان حتی از شنیدن نام آمریکا به هراس می افتادند امام بزرگوار با شجاعت و قاطعیت فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

وی دفاع مقدس را ادامه اقتدار و معنویت انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: رزمندگان ما با توکل برخدای یگانه و با ایمانی استوار قدم در راه دفاع نهاده و توانستند دشمن را به ذلت بکشانند و تعداد زیادی از جوانان با اخلاص، غیور و خداجوی ما در این راه، مظلومانه به شهادت رسیدند.

آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره شهدای مدافع حرم با حضور دهها نفر از خواهران و برادران بسیجی و مسئولان شهر ترک در مسجد جامع روستای آونلیق میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها