خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
آیت‌الله صدیقی امام‌جمعه موقت تهران
امام‌جمعه موقت تهران با تصریح بر اینکه نباید از آوردن یک هواپیما این‌همه ذوق‌زدگی انجام شود، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر اقتصاد مقاومتی تأکید می‌کنند ولیکن برخی از مسئولان فقط شعار این موضوع را می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۷۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، امام‌جمعه موقت تهران دیشب در یادواره شهدای اصحاب نور محله سلمان خوراسگان (اصفهان) با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبار فجر اظهار کرد : ملت ایران با رهنمود های امام خمینی (ره) از شر رژیم پلید ستم‌ شاهی رهایی یافتند و انقلاب اسلامی را به وجود آوردند که عنایتی از سمت خدا به کشور ایران است.

آیت‌الله کاظم صدیقی بابیان اینکه سفیر قلم عالم تأثیرگذار است، گفت: قلم بیانیه‌های حضرت امام خمینی (ره) به مردم شجاعتی می‌داد که در برابر رژیم شاهنشاهی می‌ایستادند.

وی با اظهار اینکه رهبر ما نائب امام زمان (عج) است، گفت: بااین‌همه هجمه فرهنگی و جنگ نرمی که علیه نظام ما راه انداخته‌اند مردم باز پای انقلاب و ولایت مانده‌اند.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: آن فتنه، فتنه کوچکی نبود، بلکه در این فتنه به دنبال زدن نظام و ولایت‌فقیه بودند.

آیت‌الله صدیقی با تصریح بر اینکه اصفهانی‌ها در خیلی از صحنه‌ها پیشتاز بوده‌اند، ادامه داد: ولایت‌فقیه ذیل لطف حضرت ولی‌عصر (عج) است.

وی با اشاره به توطئه‌های زیادی که دشمن علیه نظام اسلامی ایران دارند، گفت: با توجه به این‌همه نفوذی‌های عجیب‌وغریب و هزینه‌هایی که می‌شود جز عنایت‌های ولی‌عصر (عج) به ولایت‌فقیه ممکن نیست یک نفر این‌گونه بتواند بحران‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد.

امام‌جمعه موقت تهران بابیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران پشتیبانی و همراهی مردم با ولایت‌فقیه است، تصریح کرد: با مدیریت جهادی می‌توان از مشکلات اقتصادی عبور کرد.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بر این مسئله تأکید می‌کنند ولیکن برخی از مسئولان فقط شعار این موضوع را می‌دهند.

وی بابیان اینکه هجمه فرهنگی دشمن بی‌امان علیه نظام ایران اسلامی در حال انجام است، تأکید کرد: امروز صادر شدن تفکر انقلاب اسلامی مایه ترس و هراس استکبار از ایران اسلامی‌شده است.

امام‌جمعه موقت تهران با تصریح بر اینکه نباید از آوردن یک هواپیما این‌همه ذوق‌زدگی انجام شود، تأکید کرد: با مشارکت همگانی باید استقلال اقتصادی را در جامعه ایجاد کنیم.

وی گفت: دولت با شعار حل مشکلات اقتصادی وارد میدان شد ولی رفع مشکلات اقتصادی در جامعه مشهود نیست.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به مظلومیت شیعیان بحرین و عربستان سعودی، اظهار کرد: امروز شیعیان بحرین و عربستان گرفتار حاکمان واداده به استکبار و غرب هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها