آیین پایانی طرح حفظ ۵جزء قرآن کریم در عجب شیر برگزار شد

فرماندار عجب شیر در این آیین با بیان اینکه مأنوس شدن با قرآن رهایی از تاریکی‌ها و گام نهادن در سرزمین نور و سعادت است، اظهار داشت: ترویج و اشاعه فرهنگ حفظ و قرائت قرآن در تمامی ادوار زندگی موجب سعادت مسلمین خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۸۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازآذربایجان شرقی، سید شمس الدین مراثی افزود: ما با الهام گرفتن از قرآن کریم می‌توانیم در برابر مستکبرین و کفار استقلال خویش را حفظ کنیم و برای رسیدن به این هدف باید همه کمک کنند.

وی برگزاری محافل قرآنی و رشد و توسعه فرهنگ قرآن را موجب رشد انسان و سپری در برابر دسیسه های شیطان عنوان کرد.

مراثی با بیان اینکه مسلمین هر آنچه دارند از برکات قرآن کریم است گفت: هر جا که از قرآن فاصله گرفته‌ایم زیان‌های آن را در جامعه مشاهده کرده‌ایم.

وی با اشاره به اسلام‌هراسی دشمنان و سعی آن ها برای کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی، گفت: دشمنان اسلام و قرآن با آگاهی از برکات قرآن در زندگی مسلمین با راه انداختن هجمه‌های فرهنگی تلاش در دور کردن مسلمین از قرآن و ارزش‌های اسلامی دارند.

مراثی با تأکید بر آگاهی مسلمین از توطئه‌های دشمنان و ترویج ارزش‌ها و فرهنگ‌های ناب اسلامی از جمله اشاعه فرهنگ قرآن و بهره‌گیری از آیات روح‌بخش آن در زندگی، اظهار کرد: قرآن درمانی برای دردهای کفر، نفاق و کینه‌توزی و انحراف و گمراهی است و مسلمین با بهره از آن از کینه دشمنان نیز ایمن خواهند بود.

فرماندار عجب شیر با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی بار دیگر اسلام در کشور ایران اسلامی احیا شد، بیان کرد: اقدامات کینه‌توزانه دشمنان بحث بی‌ارزش کردن ارزش‌های دینی و اسلامی است که نباید اجازه مانور آن ها را در این زمینه داد.

وی از جمله اقدامات کینه‌توزانه دشمنان را ایجاد گروه‌های تروریستی عنوان کرد و گفت: فرقه‌های ساختگی راهی برای انحراف از مسیر قرآن و اسلام است و باید با آموزش و تفهیم صحیح به مسلمانان بتوان راه را بر توطئه‌های دشمنان بست.

مراثی با تأکید بر نشر و ترویج قرآن کریم در جامعه یادآور شد: همه ما به قرآن کریم بدهکار و مدیونیم و اگر بتوانیم کاری کنیم فردای قیامت قرآن از ما شکایت خواهد کرد.

در پایان این مراسم به ۸۵ نفر از حافظان قرآن کریم کهپنج نفر در ۱۵جزء و پنج نفر در ۱۰جزء و بیست و پنج نفر در ۵جزء و بیست نفر در ۳جزء، 10 نفر در یک جزء و 20 نفر در ۳۰جزء که مشترکا حائز رتبه های برتر شده بودند با اهدای لوح و جوایز تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار