امام جمعه شهر فارسان:

حفظ انقلاب مرهون وجود سپاه و بسیج است

حجت الاسلام جمالی زاده، با اشاره به ارتباط بسیار خوب بین طلاب و سپاه گفت: حفظ این انقلاب به برکت وجود سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۸۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در نشست سردار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام ) و امام جمعه شهرستان فارسان، ابتدا حجت الاسلام حسین جمالی زاده ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به دو نکته مهم پیرامون دهه فجر وانقلاب اسلامی اشاره کرد.

امام جمعه فارسان، دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان اتفاقات و حقایق قبل از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و آگاه سازی جوانان دانست.

وی، درادامه به برخی از رسالت های روحانیت اشاره کرد و گفت:‌ تقویت ارتباط با خدا، بهادادن به نماز، ترویج انفاق و زکات برای تأمین نیازمندان، تبیین اهمیت اطاعت از رهبری زمان و رهرو ولایت و امامت بودن از رسالت های روحانیون است.

امام جمعه فارسان، افزود: ارتباط بسیار خوبی بین طلاب و سپاه وجود دارد و حفظ این انقلاب به برکت وجود سپاه و بسیج است و امیدواریم که این ارتباط تداوم داشته باشد تا به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

در ادامه این نشست، سردار محمد علی اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) نیز با گرامیداشت ایام فرخنده فجر انقلاب و بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، یاد و خاطر شهید قربانعلی داودی، اولین شهید انقلاب در شهرستان فارسان را گرامی داشت.

سردار اکبری اظهار کرد: بنده شعاری را که برای کارخود انتخاب کرده ام، شعار تقویت بسیج و پایگاههای مردم محور است، که برای اجرای این شعار مهم فرماندهان سپاه هر شهرستان را به عنوان مسئول پایگاههای مردم محور انتخاب کرده ایم و امیدواریم که با همکاری بزرگواران به این امر مهم دست پیدا کنیم.

وی، به بیعت بختیاری ها با حضرت امام(ره) در بدو پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: بختیاری ها با اعلام انزجار از بختیار به پشتیبانی از انقلاب اسلامی برخاستند و همواره حامی ولایت بوده و هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) استان افزود: مردم و بسیجیان باید بیشتر در مساجد و پایگاهها و نماز جماعات شرکت کنند تا همبستگی بیشتری بین مردم و بسیجیان بوجود آید و تا جایی که میتوانیم با طلاب بزرگوار همکاری کنیم.

ارسال نظرات