خبرهای داغ:
همزمان با سالروز عمليات غرورآفرين والفجر8 فرمانده حوزه سيدالشهدا(ع)، امام جمعه ليلان و جمعي از مسئولان محلي در منزل شهيدان عزيزاله و قنبر تار قليزاده و شهيد خليل احمدي حضور یافته و با آرمان هاي شهدا تجديد ميثاق کردند.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۹۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، فرمانده حوزه سيدالشهدا (ع) در اين ديدارها گفت: شهداي ما فصل نويني از فرهنگ را در قرن جديد با تأسي از امام حسين(ع) پي ريزي كردند كه اين فرهنگ، اسلام و مذهب را بيمه مي كند بنابراین ما در عصر حاضر نبايد در مقابل فرهنگ هاي ضعيف و مبتذل بيگانگان،خود باخته عمل كنيم و مغلوب تهاجم فرهنگ مبتذل غرب شويم.

آيت شمس افزود: دشمنان اسلام با ايجاد گروه تكفيري داعش به دنبال ايجاد تفرقه در ميان صفوف مسلمانان هستند كه با بيداري امت اسلام، اين توطئه دشمنان نيز خنثي خواهد شد.

وي در ادامه به جنايات ر‍‍‍‍ژيم آل سعود در يمن اشاره كرد و اظهار داشت: جنايات هولناكي كه امروز در يمن و ميانمار رخ مي دهد در تاريخ بي سابقه مي باشد و سكوت مغرضانه مجامع جهاني نيز بر اين درد مي افزايد، ولي در نهايت خون بر شمشير پيروز خواهد شد و ملت قهرمان يمن هميشه پيروز خواهند بود.

ارسال نظرات