سردار طهماسبی در دیدار با خانواده آتش نشان شهید حامد هوایی:
سردار مهران طهماسبی معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین وحجت الاسلام بهرامی با خانواده آتش نشان بسیجی حامد هوایی قوشچی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۰۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج سردار مهران طهماسبی معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین وحجت الاسلام بهرامی مسئول عقیدتی سیاسی بسیج در دیدار با خانواده آتش نشان بسیجی حامد هوایی قوشچی عنوان کرد: فرزند شهید شما کار بسیار بزرگی انجام داد و نشان داد که روحیه ایثار و فداکاری در بین جوانان این مرز و بوم هنوز جاری است.

سردار طهماسبی با اشاره به پدر جانباز این شهید فرمود: این خانواده کلکسیونی از ایثار و فداکاری هستند چه پدر ایشان در جنگ تحمیلی و چه فرزند شهیدشان و همچنین برادران آتشنشان این شهید بزرگوار، این خانواده نشان بارز ایثار و فداکاری هستند.

وی با عنوان یک نکته افزود: بنده و برخی از مسئولین هیچگاه عظمت و بزگی کار این شهدا را درک نخواهیم کرد. خداوند در قرآن می فرماید: کسانی که برای کسب روزی حلال از این دنیا می روند و یا کسانی که خود را به آتش می زنند یا افراد دیگری که در زیر آوار فوت می شوند جایگاه بالایی برایشان قائل است و به همین دلیل آنان در نزد خداوند شهید محسوب می شوند.

معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سازمان بسیج اظهار داشت: در جریان این حادثه دردناک همه مردم متاثر شدند. این موضوع مهم در همه دنیا اثر گذاشت و همه این اثرات که در کشور و در جهان مشهود است اثرات خون پاک شهداست. 

وی ادامه داد: بنده اکنون اطلاع دارم که جمعیت عظیمی از جوانان به سازمان آتشنشانی مراجعه کردند تا جای خالی این شهدا خالی نماند و شغل آتشنشانی را برای خدمت به مردم انتخاب کردند.

طهماسبی با اشاره به 2 پیامی که از سوی امام خامنه ای در پی این اتفاق ناگوار صادر گردید، بیان کرد: امام خامنه ای قطعا به این شهدای آتش نشان نگاه ویژه دارند و صدور 2 پیام از طرف ایشان تاکید بر اهمیت این موضوع دارد.

  معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سازمان بسیج در پایان از پدر شهید هوایی خواستند تا همه بسیجیان را برای توفیق روز افزون و خدمت بیشتر به ملت شریف ایران دعا فرماید.

همچنین در پایان این دیدار 2 لوح از طرف سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج و یک لوح از طرف حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج، یک قاب عکس مزین به تصویر رهبر معظم انقلاب تقدیم به خانواده این شهید بزرگوار شد.

ارسال نظرات