حسین دلمرادی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جاسک :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جاسک گفت : راهپیمایی 22بهمن نماد غرور و اقتدار ملی است.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۱۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جاسک ؛ عبدالهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه جاسک در مصاحبه با این خبرگزاری اظهار کرد : مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهنددادند که همگام با ولایت و جمهوری اسلامی هستند و پیوند آنها جدا شدنی نیست و در این راهپیمایی پرشور به دشمن نشان خواهند داد که امام و رهبری را تنها نخواهند گذاشت .

وی گفت : امروز زمان آن رسیده که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای غارتگر به یاوه گویی های خود پایان دهد و در مقابل جهان اسلام به شکست خود اعتراف کند. امروز دشمن خوب فهمیده که اگر کوچکترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی داشته باشد از ملت وفادار به نظام و انقلاب چنان سیلی خواهد خورد که تا ابد یادش نرود .

عبدالهی افزود : بیست و دو بهمن یکی از موهبت ها و نعمت های الهی است که مردم خودجوش و با انگیزه در خیابان ها ریخته و با شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر نفرت و انزجار خود را از شیطان بزرگ و همپیمانانش به رخ جهانیان خواهند کشید .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه جاسک یادآور شد ؛مردم ولایی ما فهمیده اند هر زمان با ولایت بودند پیروز میدان شدند و هر زمان از ولایت فاصله گرفتند با شکست مواجه شدند .

عبدالهی با اشاره به اینکه راهپیمایی بیست و دو بهمن در جهان یک پدیده بی نظیر است و هیچ کشوری در هیچ مراسمی چنین اجتماعی را در شهرهای بزرگ و کوچک به خود نمی بیند از تمامی مردم با هر سلیقه و اعتقادی دعوت کرد بار دیگر چون سنوات گذشته در راهپیمایی عظیم 22 بهمن شرکت کنند و وفاداری خود را به نظام و انقلاب و آرمان های امام راحل اثبات نمایند .

ارسال نظرات