خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز از برگزاری همایش من کودک انقلابی‌ام در امام‌زاده سید حمزه(ع) تبریز خبر داد و گفت: این همایش روز پنجشنبه 21 بهمن ماه، راس ساعت 9 و نیم صبح در آستان مقدس امام‌زاده سید حمزه(ع) تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۲۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان، حجت‌الاسلام رضا جعفری در این خصوص اظهار کرد: در این همایش معنوی و انقلابی، خانواده‌های قرآنی به همراه کودکانشان حضور یافته و شعار «من کودکی انقلابی‌« را در آستان مقدس این امام‌زاده طنین‌انداز می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری ویژه برنامه‌های انقلابی در آستان مقدس امام‌زادگان(ع)، ادامه داد: همایش «من کودک انقلابی‌ام» از ساعت 9 و نیم صبح آغاز شده و تا ساعت 12 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت، همچنین مسئولان اداره اوقاف و امور خیریه تبریز نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

همزمان با همایش من کودک انقلابی‌ام، همایش قرآنی و تجلیل از نخبگان قرآنی سه و نیم ساله تا 13 ساله نیز در آستان مقدس امام‌زاده سید حمزه(ع) تبریز برگزار شده و از نخبگان قرآنی استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات