حجت الاسلام نجیمی در یادمان شهدای پایگاه شهید اشرفی اصفهانی بافق گفت: امروز در شهرستان بافق فیلم هایی را که اکران می کنند و یا تئاترهایی را که اجرا می کنند در شان مردم شهیدپرور ومتدین بافق نیست.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۹۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق،  یادمان شهدای پایگاه شهید اشرفی اصفهانی بافق با حضور حجت الاسلام نجیمی، امام جمعه، فرماندار ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مردم بافق در محل مسجد النبی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام نجیمی گفت: امروز در شهر متدین بافق فیلم هایی را اکران می کنند و یا تئاترهایی را اجرا می کنند که در شان مردم شهید پرور بافق نیست چشم به هم بزنید تدین شما را می گیرند، بنیان خانواده شما را نابود می کنند و آمار طلاق را افزایش می دهد دشمن قسم خورده که بنیان خانواده شما را نابود کند.

مسئول جبهه فرهنگی استان یزد در ادامه گفت: امروز دشمن در حال تحریف کردن راه امام است. دشمن نتوانست امام را از امت و امت را از امام جدا کند به همین دلیل دست به تحریف کلام امام زده است. امامی که زیر بار ظلم نمی رفت امامی که اعتقاد و باورش این بود که امریکا برای من و شما مثل گرگ می ماند وهرگز از این اعتقادش منصرف نشد.

نجیمی ادامه داد: بعضی می خواهند این اعتقاد را بگیرند امام طرفدار پابرهنگان ومستضعفان بود امام طرفدار این نبود که حرمش را تبدیل به قصر کنند امام اهل تجمل نبود وساده زیستی بود واهل سیاست بازی نبود.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز شهدا سرباز میدان جنگ نرم می خواهند امروز شهدا از من وشما انتظار دارند علم آنها را برداریم و کار کنیم همان کاری که دشمن امروز در منازل و زندگی ما با ابزار جدید میکند.

سخنران یادمان شهید اشرفی اصفهانی بیان داشت: روزی دشمن از طریق جنگ سخت وارد شد ابزار و سلاحش معلوم بود اما امروز روش و راهبرد دشمن عوض شده است امروز دشمن تا خانه های ما آمده است. امروز دشمن با کتاب ،قلم ، دفتر وفضای مجازی وشبکه های ماهواره ای بنیان خانواده های ما را متزلزل کرده است. در جنگ سخت هر شهیدی از ما می گرفت ملت بیدار وهوشیارو استوارتر می شدند اما امروز اینگونه نیست.

نجیمی اظهار داشت: امروز به کلام مقام معظم رهبری که به مسئولین گوش زد کردند ولی کسی توجهی نکرد مسئله تهاجم فرهنگی بود بعد فرمودند دشمن شبیخون فرهنگی زده است بازهم عده ای تعلل کردند وخندیدند ودشمن را جدی نگرفتند و ما باید رزمنده جنگ نرم باشیم.

مسئول جبهه فرهنگی استان یزد در ادامه به توقع شهیدان از ما اشاره کرد وافزود: شهدا از ما می خواهند که ولایت را تنها نگذاریم، از دشمن نترسیم، به جوانان اعتماد داشته باشیم و به اجنبی نیز اعتماد نکنیم وسر سفره حرام ننشینیم. شهدا از ما می خواهند در فراز و نشیب های انقلاب چشمانمان را بر حقایق نبندیم در سال۸۸اتفاقاتی افتاد که خیلی از بزرگان دهانشان را بستند وسکوت کردند ورهبر را تنها گذاشتند و کشور را تا لبه پرتگاه بردند.

وی گفت:۴وزیر این مملکت در فتنه۸۸مستقیم این کارها را اداره می کردند.

مسئول جبهه فرهنگی استان یزد در پایان گفت: امتحان بزرگی به نام انتخابات را پیش رو داریم و باید به کسی رای دهیم که دین، غیرت، اعتماد به خدا داشته باشد نه کدخدا و دلداده فرهنگ غرب و استکبار ومرعوب و دست به دشمن خدا ندهد.


ارسال نظرات