خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بندرترکمن؛

حضور بی مثال مردم در راهپیمایی 22بهمن،نمایشی از اوج قدرت و ولایتمداری ملت است

فرمانده سپاه بندرترکمن گفت: حضور بی مثال مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن نمایشی از اوج قدرت و ولایتمداری مردم را ثابت کرده و پیام مهم این روز را مبنی بر پیوند ناگسستنی بین ملت و ولایت فقیه را به جهانیان مخابره می کند.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۲۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، در آستانه برگزاری راهپیمایی غرور آفرین 22 بهمن ، حسینعلی زرگری در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن آزمون بزرگ دیگری برای ملت ایران است تا بار دیگر ضمن اعلام برائت از دشمنان و معاندان نظام حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام کنند.

فرمانده سپاه بندرترکمن با اشاره به یاوه گویی های اخیر مقامات آمریکایی افزود: قطعا ملت ایران همچنان پشتیبان نظام خود هستند و در راهپیمایی 22 بهمن حمایت قاطعانه خود را با حضور حماسی در صحنه به یاوه گویان اثبات می کنند.

وی انقلاب اسلامی ایران را از مهمترین و تأثیرگذارترین رویدادهای سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی قرون اخیر جهان دانست و گفت: ویژگی‌های ممتاز انقلاب اسلامی ایران و تفاوت این انقلاب به‌عنوان مردمی‌ترین انقلاب جهان معاصر با سایر انقلابی‌های بزرگ جهان را باید در خصلت‌های بنیادین و اهداف ارزشی و والای آن جستجو کرد.

زرگری با اشاره به پشتیبانی قاطعانه ملت ولایتمدار ایران از ولایت فقیه اذعان داشت: مردم انقلابی ما در طول سی و هشت سال از عمر پربرکت این نظام همواره به دشمنان انقلاب اسلامی اعلام کرده اند که تا آخرین نفس دست از آرمانها و ارزشها ی انقلاب اسلامی دست بر نخواهند داشت و باحضور پرشور و نشاط در این اجتماع مردمی پاسخ یاوه گویی های دشمنان را قاطعانه می دهند.

فرمانده سپاه بندرترکمن بیان کرد: دشمنان انقلاب خاصه استکبار جهانی بداند که  ابرقدرتها امروز با اراده و توان ملت ایران  نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند و چیزی جز ذلت و خواری عاید آن‌ها نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: حضور بی مثال مردم ایران در راهپیمایی 22بهمن نمایشی از اوج قدرت و ولایتمداری مردم را ثابت کرده و پیام مهم این روز را مبنی بر پیوند ناگسستنی بین ملت و ولایت فقیه را به جهانیان مخابره می کند.

زرگری یاداور شد: آمریکا و هم پیمانانش بدانند که مردم ما همیشه در صحنه  بوده و مدافع نظام و انقلاب هستند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها