خبرهای داغ:
مسؤول بسیج دانشجویی مؤسسه آموزش عالی شهاب دانش قم:
مسؤول بسیج دانشجویی مؤسسه آموزش عالی شهاب دانش قم با بیان اینکه مذاکره با مستکبران عزت‌آفرین و حلال مشکلات نیست گفت: امام خمینی(ره) با مقاومت در برابر مستکبران و کمک به مستضعفان عزت یافت و رمز پیروزی انقلاب نیز همین بود.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۵۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
مقاومت عزت‌آفرین و رمز پیروزی است نه مذاکره
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدحسین فیروزجاهی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت شناخت ابعاد مختلف انقلاب اسلامی ایران توسط جوانان ایرانی اظهار کرد: صحبت کردن با بازماندگان انقلاب اسلامی ایران، مطالعه تألیفات ارزشمند پیرامون انقلاب اسلامی ایران و همچنین بررسی آثار برجای مانده از امام خمینی(ره) پیرامون انقلاب و اهداف آن می‌تواند به جوانان در راستای کسب شناخت بیشتر نسبت به انقلاب اسلامی ایران کمک کند.
 
وی ادامه داد: ماهیت انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی بوده و است و خواهدبود و به همین سبب مستکبران جهان برای مبارزه با آن قد علم کرده‌اند.
 
مسؤول بسیج دانشجویی مؤسسه آموزش عالی شهاب دانش قم افزود: جریان مبارزه با لایحه کاپیتولاسیون نیز از دیگر مظاهر استکبارستیزی جریان انقلابی ایران است.
 
فیروزجاهی با بیان اینکه خضوع و مجاهدت‌های امام‌ خمینی(ره) سبب‌ساز وقوع انقلابی عظیم در ایران شد که نمونه آن در جهان کم‌نظیر است، اضافه کرد: خلوص فعالان انقلابی در جریان انقلاب نیز از دیگر علل پیروزی جبهه انقلاب بر جبهه رژیم طاغوتی پهلوی است.
 
وی همچنین با بیان اینکه در ایام انقلاب بخش عمده‌ی جمعیت ملت ایران را مستضعفان و مظلومان تشکیل داده بودند گفت: امام با هدف احیای ارزش‌های اسلامی، مبارزه با جببه استکبار و کمک به مردم مظلوم، مستضعف و مسلمان ایران در راه انقلاب قدم گذاشت.
 
مسؤول بسیج دانشجویی مؤسسه آموزش عالی شهاب دانش قم با اشاره به نقش مهم مردم ایران در وقوع انقلاب اسلامی در این کشور عنوان کرد: اگر حمایت مردم از انقلاب نبود انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.
 
فیروزجاهی ادامه داد: مردم با اهداف والا قدم در راه انقلاب گذاشتند که از جمله این اهداف مبارزه به استکبار، احیای دستورات اسلامی در امور جاری جامعه و جلوگیری از چپاول ‌شدن و غارت منابع و اموال ایران توسط درباریان و دیگر ملت‌ها بود.
 
وی با بیان اینکه مذاکره با مستکبران عزت‌آفرین و حلال مشکلات نیست اضافه کرد: امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر مستکبران غربی و توجه و کمک به مستضعفان عزت یافت و عنایت خداوند شامل حال وی و همراهانش شد، چیزی که امام خمینی(ره) را بزرگ کرد و محبت او را در دل مردم جاری کرد کمک او به مظلومان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها