خبرهای داغ:
به گفته رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، 67 دهکده اقتصاد مقاومتی در پادگان های آموزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تغییر کاربری هایی که در آنها صورت گرفته راه انداری شده است.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۶۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار نعمان غلامی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: هدف بسیج سازندگی در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی کمک به دولت در تحقق اهداف و پای کار آوردن مردم است.
وی ادامه داد: با توجه به نیاز جامعه به بحث توسعه اشتغال و فراهم کردن زمینه های کاری و اشتغال بسیج سازندگی نیز در این زمینه الگوسازی می کند.
سردار غلامی بیان داشت: هدف ما از ایجاد دهکده های اقتصاد مقاومتی آشنا کردن جوانان و مردم با فرآیند تولید و ضوابط و مقررات این عرصه هاست.
وی افزود: دهکده اقتصاد مقاومتی پادگان 'برناج' سپاه کرمانشاه جلوه ای از ورود سپاه و نیروهای مسلح برای کمک به اقتصاد مقاومتی است لذا نیروهای مسلح می توانند از فضاهای خالی و زیرساخت هایی که در اختیار دارند در زمینه کمک به تولید و اشتغال استفاده کنند.
رییس سازمان بسیج سازندگی در پایان گفت: نکته مهم در ایجاد این دهکده ها هم افزایی با دستگاه های مختلف دولتی برای اخذ مجوزهای لازم است و نکته دیگر نیز تغییر کاربری این پادگان ها با رویکرد گردشگری است لذا حضور گردشگران باعث آشنایی جوانان و مردم با فضای تولید و نیز بازاریابی واحدهای تولیدی می شود.
ارسال نظرات