خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای پایگاهی حوزه امام محمد باقر(ع) بخش بیستون

با حضور فرمانده سپاه ناحیه و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان یادواره شهدای پایگاهی حوزه امام محمد باقر(ع) بخش بیستون برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۶۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از هرسین، با حضور فرمانده سپاه ناحیه و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان یادواره شهدای پایگاهی حوزه امام محمد باقر(ع) بخش بیستون برگزار شد.

 

سرهنگ شهریار محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از برگزار کنندگان این برنامه به بیان مطالبی در خصوص جایگاه شهدا نزد خداوند پرداخت.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین در ادامه با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند، اظهار داشت: مسئولین و مردم قدردان ایثارگری‌های شما هستند و راه شهیدان را با اهتمام ویژه‌ای ادامه داده و می‌دهند.

 

وی افزود: مهمترین اثر یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که دشمنان به دنبال ترویج فرهنگ فساد می باشدند و می خواهند ملت را از پیشرفت بازدارند و موجب سرکوب نمودن ارزش ها شوند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: رشادت و ایثارگری که شهدا در هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند با هیچ زبانی قابل توصیف نیست زیرا آنها بالاترین ایثار را که نثار جان خودشان بود، انجام دادند.

ارسال نظرات