خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ایستادگی د برابر استکبار آرمان همیشگی انقلاب است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آرمان های انقلاب امروز در بالا ترین سطح توسط رهبر معظم انقلاب دنبال می شود و یاران امین ایشان نیز ایشان را در این زمینه همراهی می کنند.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۶۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸

سردار سرتیپ محمد حسین سپهر، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون دستاوردهای 38 ساله انقلاب اظهار کرد: آرمان های اولیه ای که برای انقلاب توسط امام راحل(ره) برای این انقلاب تعریف شده بود مانند استقلال، آزادی ، حمایت از مستضعف، صدور انقلاب و نیز شکل دادن به تمدن اسلامی هرگز تغییری نکرده است و الحمدلله در بسیاری جهات جامعه عمل نیز پوشیده شده است.

وی ادامه داد: بسیاری از موضوعات حتی در اسناد بالا دستی ما به عنوان قانون در آمده است و بعضی از دستگاه ها از ابتدای شکل گیری خود در جهت عمل کردن به آنها گام بر داشته است.

این مسئول تبیین کرد: مقابله با استکبار جهانی و ایستادگی در برابر آن  به عنوان مهمترین دشمن نظام مقدس اسلامی از ابتدای انقلاب وجود داشت، با نمو انقلاب همراه بود و امروز هم سر لوحه ای است که به آن پرداخته می شود.

سردار سپهر اذعان کرد: آرمان های انقلاب امروز در بالا ترین سطح توسط رهبر معظم انقلاب دنبال می شود و یاران امین ایشان نیز ایشان را در این زمینه همراهی می کنند.

وی یادآور شد: در عین حال برخی ها هم وجود دارند که در ابتدا از همراهان نظام بودند و اصحاب امام محسوب می شدند ولی در ادامه این راه بسیاری از همان ها ریزش داشتند؛ لیز خوردند و مال و منسب دنیا آنان را فریفت و زمین گیرشان کرد؛ آنان نگاه و موضعشان نسبت به استکبار عوض شد.

سپهر تصریح کرد: از آرمان های انقلاب ایستادگی در برابر استکبار بود، اگر کسی از خط خود منحرف شد نباید تصور کرد که انقلاب راه خود را عوض کرده است، خیر هرگز چنین نیست و اشتباهات افراد را نباید هرگز به گردن انقلاب گذاشت.

مسئول هماهگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه این گفت وگو اذعان کرد: امروز ما برای مقابله با استکبار و برای روشنگری در خارج از این مرز و بوم خون خود را فدا می کنند، همان ها هم  برای اهداف انقلاب خون خود را فدا می کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب هرگز دست از کارشکنی علیه ما بر نمی دارند تبیین کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار می برد ولی ملت ما هم تمام تلاش خود را در تبعیت از رهبر معظم انقلاب به کار می برد، مردم همواره در برابر دشمن می ایستند چرا که اعتماد خود را تقدیم رهبرشان کرده اند.

این مسئول همچنین با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن که در پیش رو قرار دارد مطرح کرد: با توجه به حجم عظیم بدخواهی ها علیه ما ، منطقه ما و اهداف انقلاب لازم است که امسال آگاهانه تر و پر رنگ تر از هر زمان دیگری در برابر دشمن ندا سر دهیم.

سردار سپهر متذکر شد: دشمن ما باید بداند که هر گاه تهدید ها بیشتر بوده است، مردم ما هم بهتر در برابر زور ایستاده اند و این مسئله نشان از هوشمندی و ذکاوت مردم ما دارد و البته نباید فراموش کرد که فرمان رهبر انقلاب با نفس قدسی که دارند نیز در این اتفاق نقش ویژه  و بزرگی دارد.

وی در پایان این گفت وگو یادآور شد: امروز مهمترین نیاز انقلاب ما وحدت و انسجام ذیل رهبری مقتدرانه رهبرمعظم انقلاب می باشد.

1004/ت30/ب  

ارسال نظرات
پر بیننده ها