خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین گفت: انقلاب ما با یک عقاید پوچ به میدان نیامده است ما همه وظیفه داریم نگذاریم محتوای انقلاب از دست برود و باید به تمام اصول این انقلاب پایبند باشیم .
کد خبر: ۸۸۲۲۰۷۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت ایام الله دهه فجر  مراسم محفل انس و مودت پیشگسوتان نیروهای مسلح شهرستان البرز با قران کریم، باحضور حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی  ولی فقیه در سپاه استان قزوین برگزار شد .

حجت الاسلام معبودی در جمع پیشگسوتان اظهار کرد: تنها انقلابی که منحرف نشده  است انقلاب اسلامی ایران است؛ از جمله انقلاب هایی که در جهان رخ داده انقلاب انگلیس در قرن 17 انقلاب فرانسه در قرن 18 انقلاب روسیه ، چین و ایران در قرن 20بود .

وی توضیح داد: انقلاب روسیه بعد از مدتی فرو پاشید، انقلاب فرانسه با آمدن ناپلئون نابود شد و همین طور انقلاب کشور چین از کمونیسم جدا شد و به نظام سرمایه داری تبدیل شد .

معبودی افزود: انقلابی که بعد از 38 سال با حوادث پر فراز نشیب و با فتنه های عوامل داخلی و عوامل خارجی با تمام مشکلاتی که برای انقلاب بوجود آوردند می بینیم که این انقلاب همچنان پابرجاست و انقلاب همچنان ادامه دارد و هرکس بگوید این انقلاب تمام شده خیانت کار است؛ نفاق های داخلی و فشار های داخلی دست به دست هم دادند تا این انقلاب را از بین ببرند که به لطف خداوند موفق نشده اند.

این مسئول تبیین کرد: رئیس جمهور آمریکا،ترامپ حرف های پوچ زیاد می زند،  ترامپ بداند که رئیس جمهور های قبلی آمریکا برای ما خط نشون هایی کشیدند  و نتوانستند کاری انجام دهند و برایشان عقده شده که این انقلاب را نابود کنند .

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین در ادامه مطرح کرد: ما مردم ایران جواب آمریکا را در22بهمن ماه خواهیم داد  و ترامپ بداند ما در زمان آقای ریگان که چیزی نداشتیم شما غلطی نکردید حال که صاحب قدرت شده ایم چه می خواهد بگویید .

معبودی تصیح کرد: هدف ما انقلاب اقتصادی نبود، آسایش و رفاه مردم بود؛ وضیعت رفاهی اقتصادی زمان سلطنت قابل مقایسه با امروز نیست، هدف انقلاب ما فرهنگی و تعالی انسان در جامعه در ابعاد دین بود و  عامل اصلی موفقیت ما در انقلاب اسلامی پایبند بودن به عقاید اسلام است.

این مسوول در ادامه افزود: مشکل ترامپ با ما این است که پای عقاید انقلابی خود ایستاده ایم و به هیچ وجه عقب نخواهیم نشست، انقلاب ما با یک عقاید پوچ به میدان نیامده است  ما همه وظیفه داریم نگذاریم محتوای انقلاب از دست برود و باید به تمام اصول این انقلاب پایبند باشیم .

وی بیان کرد : یکی از اصول اولیه انقلاب حمایت از مظلوم است مقام معظم رهبری فرمودند: هرجا مظلوم باشد ما آنجا خواهیم بود .

معبودی ادامه داد : یکی دیگر از عوامل ماندگاری این انقلاب  تربیت نسل های هم تراز انقلاب است که اگر رهبر دستور دهد حکم  جهاد بدهدخیلی از این جوانان همچون گذشته  لبیک می گویند .

نمونه بارز آن زمان شهادت شهریاری خیلی دانشجویان جوان تغییر رشته دادند  تا مسیر شهریاری را ادامه دهند .

وی در پایان مردم سالاری دینی را یکی از اصول انقلاب دانست افزود : انقلاب تا الان که ماندگار است روی دوش مردم است مردم سالاری دینی یکی از نعمت های بزرگ خداوند که با وجود انقلاب بوجود آمد که خود مردم  مردم ایران به ما عطا کردند و آخرین  اصول اولیه انقلابی  هوش مندی رهبری است، چه رهبری امام راحل و چه امروز به رهبری مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) ولی در زمان رهبری امام خامنه کار مشکل تر است چون از زمان امام راحل تا الان خیلی ها رنگ عوض کردند  و همه ما وظیفه داریم اگر می خواهیم در مسیر این انقلاب سربلند بیرون بیاییم باید پیرو خط انقلاب و رهبری باشیم .

در پایان این مراسم  از  چند تن بازنشستگان نیروهای مسلح تجلیل به عمل آمد .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها