خبرهای داغ:
هادی سیاسی سپاه البرز گفت : پیروزی انقلاب اسلامی بر حسب محاسبات متعارف دنیا امر محالی بود هیچ کس باور نمی کرد در کشوری مثل ایران با حساسیتی که قدرتهای استکباری روی آن داشتند در انقلاب اسلامی پیروز شود .
کد خبر: ۸۸۲۲۰۷۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۰

به گزارش خبرگزای بسیج در قزوین به مناسبت ایام الله دهه فجر  سرگرد عبدالمجید تقی پور هادی سیاسی سپاه شهرستان البرز در بین کارکنان شرکت نیرومحرکه  گفت : وظیفه امروز این است که پیرو خط امام و انقلاب باشبم و مسیر انقلابی گری را ادامه دهیم و به نسل های بعدی بگوییم که که این انقلاب از کجا آمده و و چه هدفی دارد. 

وی افزود : پیروزی  انقلاب اسلامی بر حسب محاسبات متعارف دنیا امر محالی بود هیچ کس باور نمی کرد در کشوری مثل ایران با حساسیتی که قدرتهای استکباری روی آن داشتند در انقلاب اسلامی پیروز شود .
تقی پور ابراز کرد: ایران در زمان قبل از انقلاب استراحتگاه صهیونیست ها بود ومحل حضور مستشاران آمریکایی بود ، محلی بود که بیگانگان در آنجا احساس آرامش می کردند  رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده بود که ایران جزیره ثبات است ولی امام راحل و یاوران امام با بصرتی که داشتند و توکل به خدا مسیر هدایت شده قرب الهی را طی کرده  و انقلاب اسلامی را معرفی کردند.

وی ادامه داد : در دوران شاه معلعون تمامی ذخایر این کشور که حق مردم بوده به تاراج و جیب مستشاران امریکایی ریخته می شد و درباریان به فکر خوش گذرانی های خود بودند و مردم را نادیده می گرفتند.
 
تقی پور اذعان کرد: شب 21بهمن ماه سران استکبار می خواستند به با دستگیری سران انقلاب و تبعید آنان به جزایر جنوب بتوانند جلوی خیزش مردم را بگیرند ولی این را نمی دانستند که انقلاب در دل مردم ریشه دوانه و با فرمان امام حکومت نظامی را شکستند و به پیروزی رسیدند

وی در پایان افزود: این انقلاب نشان داد که در بین انقلاب هایی که در جهان رخ داده  عامل اصلی وحدت و پیرو ولایت بودن  است و همه این ها را می توان در دین و عقاید و اعتقادات مذهبی مردم مشاهده کرد و وظیفه داریم این انقلاب  را که با رهبری امام راحل و امروزه با رهبری مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) 38 سال پابرجا بوده  حفظ کنیم و انشالله پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلیش امام زمان (عج) برسانیم .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها