اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان سرخه با همت بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۸۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه، اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان سرخه با حضور سردار مهدوی نژاد از فرماندهان دفاع مقدس، امام جمعه سرخه و جمعی دیگر از مسئولان در سالن امام خمینی (ره) سپاه ناحیه سرخه با همت بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج سرخه برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ مهدی مهدوی نژاد از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس بادرود به شهدای انقلاب،شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم حضرت زینب سلام الله، گفت: 22بهمن در حکم عید غدیر است. اما در غدیر بیعت شکستند اما در این غدیر مردم تا پای جان ایستادند.

وی با بیان اینکه عدم بصیرت نسبت به انقلاب مساوی با عدم شناخت اسلام و امام عصر (عج) است، افزود: این قرن، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبران است و وظیفه ما این است که نسبت به انقلاب شناخت پیدا کنیم؛ چرا که شناخت درست باعث ارزش یافتن انقلاب می شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرموده اند«« این انقلاب بستری برای ظهور امام زمان (عج) است» و امام خامنه ای نیز فرموده اند« انقلاب معجزه ای در مقابل رژیم اشغالگر بود».

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان داشت: امام خمینی(ره) امام یک مرد الهی بود و نگاه او به انقلاب با هدف حفظ اسلام بود.

مهدوی نژاد در پایان بیان داشت: دشمنان در پی تغییر ارزشها و نگرش ها هستند و می خواهند جای ارزش را با ضد ارزش عوض کنند.

وی تأکید کرد: رسالت ما در عصر کنونی علاوه بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، تداوم راه امام و شهدا و حفظ انقلاب آماده سازی بسترهای لازم برای انتظاری سازنده و رساندن پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران به دستان صاحب عصر و زمان مهدی(عج) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها