به‌ همت سپاه سیدالشهداء(ع)

اهداء 54 جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد توسط سپاه

بوشهر-فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر از اجرای طرح تأمین جهیزیه 54 زوج كم‌بضاعت به‌همت سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر و با همكاری كمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۸۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، سرهنگ میرزا احمدی در این حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تعداد 54 جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان دیر اهداء شد.

احمدی افزود: این جهیزه ها شامل  یخچال، فرش و یک سری کالاهای مورد نیاز زوجین تأمین شده و به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر تحویل داده شد.

وی با بیان اینكه تأمین جهیزیه یکی از مسائل مهمی است که همواره مورد توجه زوج‌های جوان کم بضاعت قرار دارد، گفت: تسهیل در ازدواج جوانان یکی از موارد مهمی است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

احمدی گفت: سپاه پاسداران نیز وظیفه ذاتی خود می داند که علاوه بر کارهای نظامی و فرهنگی در بعد محرومیت زدایی در جامعه قدم بردارد.

فرمانده سپاه ناحیه دیر خاطرنشان کرد: تسهیل در ازدواج،  نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی را خواهد داشت.

سرهنگ احمدی هدف از این برنامه را کم کردن دغدغه خانواده های نیازمند و حفظ آبروی جوانان این خانواده ها دانست و تلاش همگانی در فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه را تأکید کرد.

انهای خبر./
ارسال نظرات