همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر:

دیدار با خانواده شهدای شهر کیان

جمعی از بسیجیان پایگاه محمد رسول الله(ص) و امام جمعه شهر کیان باخانواده شهیدان اسماعیل نیازی و قربانعلی صیادی دیدار و از مقام والای اسوه های ایثار و حماسه تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۸۲۲۱۰۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرگرد پاسدار سیدعزیزالله نوربخش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام مجتبی(علیه السلام) شهر کیان گفت: شهيدان گرانقدر جان خود را در راه اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی اهدا نمودند تا عزت و اقتدار ایران در دنیا حفظ شود و ملت بزرگ ایران نیز سختی ها را تحمل می کنند تا کشوری آباد و مقتدر داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی خدابنده، امام جمعه شهر کیان نیز در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری ‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: مردم شهرکیان قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

در این مراسم ابوذر رحمانی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) شهرکیان و چند تن از بسیجیان و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج امام مجتبی (علیه السلام) شهرکیان نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است شهیدان گرانقدر اسماعیل نیازی و قربانعلی صیادی متولد شهرکیان هستند که در سن 19 سالگی ندای "هل من ناصر ینصرنی" حسین زمانشان را لبیک گفته و در عملیات خیبر و عملیات کربلای 5 شهد شیرین شهادت را چشیدند.

 


ارسال نظرات