خبرهای داغ:
راه پایداری و ادامه انقلاب ، ایستادگی در برابر مستکبران جهان
به گزارش خبرنگار بسیج از زواره، جشن بزرگ انقلاب ویژه خواهران با حضور مسئول تربیت و آموزش سپاه صاحب الزمان استان اصفهان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان در شهر زواره برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۱۲۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زواره، جشن بزرگ انقلاب ویژه خواهران با حضور مسئول تربیت و آموزش سپاه صاحب الزمان استان اصفهان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان در شهر زواره برگزار شد.

حاج آقای مظاهری ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه مهمترین نکته پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و همدلی مردم است، اظهار داشت: این وحدت‌ها و همدلی‌ها در صحنه‌های مختلف بوده که توانسته است دسیسه های دشمنان انقلاب را برهم بزند.

همچنین وی فرمودند:این انقلاب اسلامی اصول دارد و مهمترین اصول آن بر مبنای ایمان و اعتقاد به مکتب اهل بیت بنا شده است.

وی ایجاد انقلاب جهانی و حاکمیت بزرگ الهی را لازمه رقم خوردن یک مقدمه ای دانستند که اگر این مقدمه بصورت کامل فراهم بشود اتفاق بزرگی خواهد افتاد و انتظار همه به پایان خواهد رسید. و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) می شود.

ایشان با بیان اینکه شرط ظهور و مقدمه تحقق امر الهی را مسئله وجود یار و یاری برای امام زمان(عج) دانستند، فرمود: برافراشته شدن پرچم انقلاب اسلامی زمینه ظهور حضرت را تا کمی فراهم کرده است.

وی اساسی ترین زمینه ظهور امام زمان(عج) را وجود یار تلقی کردند و شکل گیری انقلاب اسلامی را مهمترین نکته در تربیت یار برای امام زمان(عج) بیان کردند.

ایشان نکته مهم در ظهور امام زمان(عج) را افزایش انسان های صالح و باتقوا دانستند و بیان کردند که باید در قالب حلقه های صالحین و جلسات قرآن و رعایت سبک زندگی اسلامی، این دو ویژگی را در خود افزایش داد.

وی دلیل بزرگ پیروزی انقلاب را دفاع از اسلام و معرفی مکتب اسلام به عالم هستی فرمودند

و همچنین با بیان اینکه این انقلاب برای پاسداری از مستضعفین جهان برپا شده است، افزودند: فردی که انقلابی گری را دنبال می کند باید شجاع باشد و از دشمن تبعیت نکند زیرا قدم اول شکست، ترس از دشمن و مستکبر است .

وی در پایان سخنرانی خود راه پایداری و ادامه این انقلاب را ایستادگی در برابر مستکبران جهان عنوان کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها