رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

استکبار ستیزی هویت و شاخصه اصلی انقلاب است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در آیین گرامیداشت دهه فجر و سومین سالگرد شهید مدافع حرم(عباس عبدالهی) در مسجدالمهدی(عج) مرند، گفت:استکبارستیزی هویت و شاخصه اصلی انقلاب اسلامی است و اگر بخواهیم این انقلاب را بشناسیم باید امام خمینی(ره) را بشناسیم.
کد خبر: ۸۸۲۲۱۲۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی انقلاب اسلامی را با دیگر انقلاب های موجود در جهان متفاوت خواند و افزود: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از فرهنگ غنی و اصیل ائمه معصومین(ع) است و منبع اصلی این فرهنگ، قرآن کریم و سنت امامان و اهل بیت معصومین(ع) است.

وی بخش دیگری از سخنان خود مطالعه و بررسی همه ابعاد زندگی بزرگان به خصوص حضرت امام خمینی(ره) را برای همه آحاد مردم به خصوص دولمتردان ضروری دانست و تاکید کرد: روحیه انقلابی گری یکی از مهم ترین شاخصه های انقلابی ماندن است و این روحیه باید روز به روز در جامعه تقویت و توسعه یابد.

وی در ادامه اظهار داشت: دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی پیش زمینه رشد و شناخت دستاوردهای مادی این انقلاب و نظام است و پس از انقلاب اسلامی، روحیه معنوی در جامعه ایران اسلامی چند برابر شد.

آیین گرامیداشت دهه فجر و سومین سالگرد شهید مدافع حرم(عباس عبدالهی) به همت معاونت تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه مرند در مسجدالمهدی(عج) این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها