رئیس بسیج رسانه اردبیل:

سیاست‌های ترامپ ماهیت پلید و خباثت آمریکا را نشان داد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: سیاست‌های رئیس جمهور وقت آمریکا در مورد جلوگیری از ورود اتباع ۷ کشور به آمریکا ماهیت پلید و خباثت این کشور را نشان داد.
کد خبر: ۸۸۲۲۱۴۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

به گزارشخبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیمازاردبیل، ‌ایمانعلی لطفی در همایش ارتباط عفاف و حجاب با رسانه و تجلیل از فعالان عرصه حجاب و عفاف در اردبیل اظهار داشت: سیاستهای رئیس جمهور جدید آمریکا در مورد جلوگیری از ورود اتباع 7 کشور دنیا به آمریکا ماهیت پلید و خباثت این کشور را نشان داد و آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده و فقط درصدد به بار نشاندن سیاستهای خود در خاورمیانه است که این امر با هوشیاری مسلمانان و ملت ایران به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ اسلامی هستند، افزود: نیاز است در این زمینه همگان هوشیاری لازم را داشته باشند و با وحدت و همدلی نقشه‌ها و ترفندهای دشمنان را خنثی سازند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با بیان اینکه در سایه رهنمودها و درایت‌های مقام معظم رهبری و وحدت و همدلی ملت ایران روز به روز بر پیشرفت و اقتدار کشورمان افزوده می‌شود، گفت: پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف علمی، هسته‌ای، نانو و دیگر بخش‌ها خاری بر چشم دشمنان این کشور است که این توسعه عصبانیت کشور آمریکا را به دنبال داشته است.

لطفی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم، تصریح کرد: ما قدردان خود پاک شهدای والامقام هستیم چرا که در سایه خون این شهدای والامقام کشورمان به امنیت و اقتدار همه‌جانبه دست یافته است.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرصتی بسیار بزرگ برای قدردانی از خون شهدای والامقام است، افزود: مهم‌ترین رسالت ما در عرصه کنونی حفاظت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است چرا که این دستاوردها به راحتی به دست نیامده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل بیان کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها هم‌اکنون رسالتی بسیار خطیر دارند تا با قلم خود در مقابل ترفندها و توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند و با هوشیاری و آگاهی مردم خباثت و دشمنی آمریکا را برای همگان به صورت شفاف هویدا سازند.

لطفی تصریح کرد: موضوع حجاب و عفاف هم‌اکنون در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و نیاز است رسانه‌ها نیز برای این موضوع دست به قلم شده و گزارشات و تولیدات مکتوب تاثیرگذاری را در این زمینه ارائه دهند.

ارسال نظرات