فرمانده سپاه اسکو:

دشمنان هنوز هم مبهوت پیروزی عملیات والفجر 8 هستند

فرمانده سپاه اسکو در سالروز بزرگداشت عملیات والفجر8 گفت: عملیات غرور آفرین والفجر 8 از اهمیت کارشناسان جهانی یک عملیاتی خارق العاده و منحصر به فرد در تاریخ جهان است و امروزه نیز دشمنان از مسائل حفاظتی این عملیات مبهوت مانده است.
کد خبر: ۸۸۲۲۱۵۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در بخش دیگر سخنان خود افزود: تحلیل گران جهانی عوامل مختلف را در پیدایش جمهوری اسلامی می دانند از جمله این عوامل تجمل گرایی شاه، گسترش حاشیه نشینی مردم و فاصله شدید طبقاتی می توان نام برد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی وابسته به هیچ قشر خاصی نیست و بر خلاف انقلاب های چین، روسیه و فرانسه که قسمتی از گروه جامعه منشا انقلاب بوده اند در ایران همه آحاد مردم در شکل گیری این انقلاب تاثیر داشتند و امروز نیز همین مردم هستند که با حضور خود در صحنه های مختلف همچون راهپیمایی ها و انتخابات در سرنوشت خود و انقلاب نقش داشته اند.

رشیدی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پس از 38 سال از عمر خود به سرعت در حال پیشرفت است و همان اهداف ابتدای انقلاب را دنبال می کند و به خواست خدا و حضور مردم در صحنه و پیروی از ولی فقیه در مقابل دشمنان این نظام پیروز و سربلند خواهیم شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار