خبرهای داغ:
حجت الاسلام علی بخشی مسئول حوزه علمیه تاکستان : جایگاه شهدا در نزد خدا، جایگاهی ویژه است و طبق احادیث آمده که به سه طایفه انبیاء و پیامبران الهی ،علماء و شهدا در روز قیامت مقام شفاعت داده می شود.
کد خبر: ۸۸۲۲۱۶۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یادواره شهدای  پایگاه مقاومت بسیج محدثه حوزه حضرت زهرا (س) در حسینیه آیت الله موسوی شالی سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان برگزار شد.
حجت الاسلام علی بخشی مسئول حوزه علمیه تاکستان در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و روز 19 بهمن که روز مقاومت مردم تاکستان در مقابل ارتش غرب و جلوگیری از نفوذ آنها برای سرکوبی مردم در تهران به نام روز تاکستان لقب گرفته گفت : ما مدیون خون شهدا و امام امت هستیم و میترسیم که مبادا شرمنده آنها شویم.
وی افزود: جایگاه شهدا در نزد خدا، جایگاهی ویژه است و طبق احادیث آمده که به سه طایفه در روز قیامت مقام شفاعت داده میشود، اول انبیاء و پیامبران الهی ، دوم علماء و سوم  شهدا .
مسئول حوزه علمیه تاکستان خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر رشد و تعالی فردی و اجتماعی با هر پست و مقامی که داشته باشیم،  نمونه بارز پاسداشت خون شهیدانی است که در راه این انقلاب و نظام جان خود را فدا کردند و ما در روز قیامت باید پاسخگوی خون این شهیدان باشیم.


7001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها