آحاد ملت بویژه مردم غیور استان چهارمحال و بختیاری با حضور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن، روحیه مقاوم، انقلابی، جهادی و عزم راسخ و استکبار ستیز خود را به جهانیان نشان خواهند داد.
کد خبر: ۸۸۲۲۱۷۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در بازدید از مرزبانان سپاه استان مستقر در آبادان، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: دفاع از اقتدار و امنیت ملی یکی از شاخصه های اصلی انقلابی گری به شمار می رود.

حجت الاسلام کریم سرافراز، ادامه داد: انقلابی زدایی از تهدیدات پیش روی نظام اسلامی است و اگر بخواهیم نظام اسلامی همچنان اسلامی و انقلابی باقی بماند، باید انقلابی بمانیم.

وی، تفکر انقلابی، تصمیم گیری انقلابی و عمل انقلابی و جهادی را از الزامات انقلابی ماندن برشمرد و گفت: در حالی که دشمنان بیرونی و همفکران داخلی آنها برای انزوای نیروهای انقلاب تلاش می کنند، باید با ایستادگی در راه اصول انقلاب اسلامی، ارزش ها و شعائر دینی، ملی و مذهبی را پاس بداریم و ضمن عمل به تکالیف شرعی، با روحیه استکبار ستیزی و جهادی به فکر حل مشکلات و ارتقای بنیه معنوی، اعتقادی، دفاعی، علمی و اقتصادی و عرصه های مختلف کشور باشیم.

این مقام مسئول، افزایش اقتدار و امنیت ملی را مورد تأکید قرار داد و حفاظت از مرزهای میهن اسلامی را از اهمیت بسزایی در این برهه از زمان دانست، که پیرامون جغرافیای کشورمان ناامنی و بحرانهای مختلف بوسیله دشمنان ایجاد شده است.

حجت الاسلام سرافراز، تهدیدات لفظی سردمداران آمریکا را نیز یادآور شد و گفت: این روزها چهره ای واقعی تر از دولتمردان آمریکایی با روی کار آمدن آقای ترامپ به جهان مخابره می شود و دستبند زدن به یک کودک را در رفتارهای خشن مدعیان آزادی می توان مشاهده کرد.

وی، با وجود این همه رفتار دشمنانه از سوی آمریکا، باز هم عده ای سعی دارند تا با بزک،‌چهره استکبار را تطهیر کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: انقلاب اسلامی ایران با شکست طاغوتیان توانست عزت و آبرو را ملت بزرگ ایران برگرداند و اسلام ناب را احیا کند و امروز باید با پیگیری آرمانهای امام و انقلاب و عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای رسیدن به اهداف والای اسلامی تلاش کنیم و نگاهمان به جای بیگانگان، باید به داشته ها و توانمندی های داخلی و جوانان باانگیزه و دانشمندان خودمان باشد.

وی، در ادامه با اشاره به اهمیت حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی، همواره نشان داده اند که برای دفاع از انقلاب و آرمانهای والای اسلامی در صحنه حضور دارند و امسال نیز بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، پرشورتر از سالهای گذشته به میدان می آیند و پاسخ دندان شکنی به تهدیدات و یاوه سرایی های استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا خواهند داد.

حجت الاسلام سرافراز، حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تجلی شاخصه اقدام انقلابی ملت دانست و تصریح کرد: به حول و قوه الهی،‌امسال نیز ملت ولایتمدار ایران اسلامی، بویژه مردم غیور استان چهارمحال و بختیاری با حضور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن، روحیه مقاوم، انقلابی، جهادی و عزم راسخ و استکبار ستیز خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

ارسال نظرات