خبرهای داغ:
به همت حوزه شهدای گمنام ناحیه امام حسن مجتبی(ع) هیئت عاشقان ولایت در این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۱۷۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقم،حجت الاسلام علیزاده هادی سیاسی در سخنان خود ابرازداشت:امروز کسی بدون پشتیبانی آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد. این اتاق های فکر صهیونیستی هستند که برای دولتهای دست نشانده جهت براندازی انقلاب های اسلامی برنامه ریزی می کنند.

وی افزود: دشمنان انقلاب و اسلام در خارج و داخل کشور در تلاش هستند تا با فشار تحریمهای اقتصادی و ایجاد تورم در داخل کشور مردم جامعه را از انقلاب و دین جدا نمایند و بهتر بتوانند به هدف خود یعنی براندازی انقلاب اسلامی برسند.

علیزاده در ادامه افزود:در جامعه اسلامی ما بعضی از مسئولین افرادی انقلابی و پیرو رهبری (حفظه الله) بودند ولی اکنون دست از انقلابی گری و پیروی از رهبری برداشته اند. اینها به خاطر این است که افرادی دست نشانده دشمنان انقلاب و اسلام در کنار اینها نفوذ کردند و آنها را از راهی که باید می رفتند منحرف نمودند.

وی در پایان افزود: مردم باید روحیه انقلابی و ولایتمداری خود را حفظ نمایند و کسانی که در فقر فرهنگی و ضعف اعتقادی قرار دارند هوشیار و پایبند به انقلاب و نظام اسلامی نمایند تا در دام توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی نیافتند.

ارسال نظرات