سردار علی محمد اکبری در دیدار با امام جمعه بروجن، یکی از برنامه های ا ولویت دار کاری خود را، تقویت پایگاه های مسجد محور بیان کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۱۸۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام ) به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن با امام جمعه این شهر دیدار کرد .

سردار اکبری در این دیدار که در دفتر امام جمعه ببروجن رگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر، با تأکید بر ضرورت همفکری برای رفع خلاء های کاری در امور فرهنگی مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج، گفت : ما ائمه جمعه و جماعت را از پیکره سپاه و بسیج جدا نمی دانیم.

وی، یکی از برنامه هایی را که در دستور کار خود قرار داده است، تقویت پایگاه های مسجد محور بیان کرد و از امام جمعه بروجن در این راستا درخواست همکاری کرد.

در ادامه حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر، امام جمعه شهر بروجن ضمن خوش آمد گویی و تبریک انتصاب سردار اکبری به عنوان فرماندهی سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: روحانیون و پاسداران اعضای یک خانواده هستند که هر کدام در یک لباس و یک سنگر از ارزش های نظام دفاع می کنند.

وی، در این دیدار چند توصیه به فرمانده سپاه داشت و افزود: با اشاره به اینکه دشمن خانواده ها را نشانه گرفته است باید برای حفظ خانواده مردم به خصوص پاسداران، بسیجیان و روحانیون، یک برنامه جدی داشته باشیم .

سعادت فر، ادامه داد: روحانیون و ائمه جمعه و جماعت افرادی دلسوز نظام هستند؛ ولی بعضی وقت ها ممکن است اولویت بندی در انجام وظیفه رعایت نشود و باید بین امام جماعت ها و سپاه ارتباط بیتشری وجود داشته باشد تا این اولویت ها رعایت شود.

گفتنی است: در این جلسه پیرامون همکاری بیشتر بین ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان بسیج و سپاه، هم اندیشی شد.

ارسال نظرات