خبرهای داغ:
آیت الله اسلامی:

حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه امروز ماست

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت : در دوران پهوی ،حاکمان ایران سیاست های مستکبرانه ودوران سختی را برای ملت مارقم زده بودند . حفظ دستاوردهای انقلاب وظیفه امروز ماست .
کد خبر: ۸۸۲۲۱۸۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش بصیرتی وروشنگری با حضور ایت الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ،کارکنان  وبسیجیان سپاه ناحیه امام حسن (ع) در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین  برگزار گردید .
  آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جمع   بسیجیان وکارمندان حوزه شهید رجایی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین  اظهار کرد :تاریخ همیشه اموزنده است . : در دوران پهوی ،حاکمان ایران سیاست های مستکبرانه ودوران سختی را برای ملت مارقم زده بودند .
وی با اشاره به بیان امکانات خاصی که برای یک قدرت خارجی در نظر گرفته می شد ،گفت : گذشته این کشور سرشار از تصمیمات ننگینی است که توسط شاهان بی کفایت گرفته می شد .
آیت اله اسلامی ابراز کرد: امروز به برکت  وجود انقلاب ورهبری بادرایت ووجود نخبگان ودلسوزان نظام ، ما درتمام عرصه ها از جمله پزشکی ،داروسازی ،هوا وفضا وسایر موراد پیشرفت های زیادی داشته ایم .
امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمن شده است و ما امروز در هر زمینه ای برای خودمان آقا هستیم خاطر نشان کرد:  امروز توان نظامی ما به حدی است که به قول سردار اسلامی ما باتوان موشکی قادر به مقابله در تمام نقاط دنیا هستیم واین از برکات انقلاب ووجود جوانان ومتفکرین وشهدای تمام عرصه ها بوده است .
اسلامی در پایان یاداور شد :انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه ، بسیار پرقدرت وباهویت است .اینک وظیفه ما حفظ ارزشها ی انقلاب ،ریشه کنی فساد از دستگاه های اجرایی وجلوگیری از تشریفات وتجل گرایی در بین مسئولان وبطن جامعه است .
 
1007/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار